poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Życzenia. Lepiej późno niż wcale.

Witajcie!
Lepiej późno niż wcale dlatego życzę Wam Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia! Pogody ducha i wszystkiego co najlepsze!
Mamy dziwne święta,ale chodzi również o to,żeby dodać sobie otuchy. Jedzenia w lodówce tyle co na każde święta i kto to zje? Wczoraj zrobiłam zapiekankę jarską i okazało się,że to kolejny wariant tego samego...Spacery odbywamy...po ogródku. W oddali jedna z bardziej ruchliwych tras- pusta jak nigdy dotąd. Samochody osobowe można policzyć na palcach...Pies spragniony długiego spaceru,a ciągle ciągnie nas na podwórko- zagraj ze mną w piłkę! Koty w niebezpieczeństwie, bo po podwórku sąsiada właśnie zaczęły spacerować małe kurczątka! Ja ciągle wiszę na telefonie...operatorzy maja się teraz dobrze, tak jak nigdy dotąd!Robię kolejne,trzecie podejście do ..."Ciemno prawie noc"- Joanny Bator. Wieczory spędzam z chusteczką w ręku- z przyjemnością oglądam filmy, które już dobrze znam. To tyle. Dziękuję Wam serdecznie za komentarze i życzenia!!! Jest pogodnie,ale niech popada, bo w ogródku ziemia ma konsystencję pieprzu. Pozdrawiam Was cieplutko!

28 komentarzy :

  1. Wesolych swiat :) ja robie podobnie, jak Ty. Najdluzszy moj spacer to byl pare krokow do bramy, do skrzynki pocztowej i z powrotem. Ale powiedzialam sobie, ze wytrzymam. Piekne kartki i piekne tlo, w ludowe motywy. Bardzo takie rzeczy folkowe lubie. Pozdrawiam serdecznie An.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ann!
    Kartki w tym roku dostałam dwie- własnie te.A tło...w ubiegłym roku tak mnie zauroczyła ta duża torba prezentowa,że postanowiłam kupić. Bardzo lubię folkowe motywy, są pełne życia, radości!
    Pozdrawiam w drugi dzień Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że świeta spędziłaś spokojnie i wszystko poszło dobrze ;) Miłęgo dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta dobiegają końca, spędzone w domu, nam nadzieję, że u Ciebie w zdrowiu. Czas spędzam podobnue jak Ty.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewątpliwie spędzone inaczej niż zwykle,ale w Zdrowiu!
      Pozdrawiam Nino, serdecznie

      Usuń
  5. Święta Jeszcze trwają. Wesołego Alleluja 🐰🐰🐰🐰🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta już powoli za nami, ale mimo to na te kolejne dni życzę mnóstwo zdrowia, sił i nadziei na lepsze jutro ;) Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks! Musimy mieć nadzieję,że to wszystko minie i wrócimy do swoich zwykłych zajęć! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Dziękuję za życzenia. Od pewnego czasu u nas nie ma wielkich zapasów jedzenia. W razie czego otwiera się słoik, albo rozmraża coś z zamrażarki.Nie spodziewaliśmy się gości, więc nie ma też u nas grama mięsa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu!
      Wędliny świąteczne będziemy zjadać do końca tygodnia. Ale przez to,że nie było gości, zabrakło delektowania się potrawami przy stole i prawdę mówiąc nie odczułam obfitości tych świąt! I tym samym za wiele nie jadłam.Dla żołądka i figury może to i lepiej,ale trochę szkoda,że dom nie napełnił się gwarem i nie tętnił życiem właściwym tym dniom...Podjadałam za to kiszoną kapustę, tak bardzo mój organizm się warzyw i witamin.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Mam nadzieję, że spędziłaś te Święta spokojnie. Jak to mówią: " Święta, Święta... i po Świętach..." . Pozdrawiam serdecznie :) Wszystkiego dobrego w nowym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu!
      Tak, były to wyjątkowo spokojne Święta! Ale co zrobić?!
      Tobie również dobrego tygodnia.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Zdrowia! Bo to jest teraz najważniejsze! Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I dziękuję,że zostałaś obserwatorką mojego bloga!Pozdrawiam

      Usuń
  10. mi Święta minęły tak szybko że nawet nie zauważyłam że już po...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo, że zupełnie inne, ale święta szybko minęły. Życzę dużo zdrowia oraz pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Święta niby inne, ale jeśli chodzi o domowe zwyczaje,
    u mnie nic się nie zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że Twoje święta były spokojne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń