piątek, 7 maja 2021

Początek maja.

Dzień dobry, trochę się ociągałam z tym postem, ale wreszcie publikuję. Witam serdecznie dwóch nowych obserwatorów,a Wszystkim dziękuję za liczne komentarze.
Wiosenna serwetka w zielono-kremowym melanżu. Sporo teraz szydełkuję, bo jestem "uwięziona" w domu z powodu wirusa...
Pogoda też nas teraz nie rozpieszcza, zimno i co chwila pada.
Ostatnio przeczytałam...
Mój ulubieniec.Widzę,że pojawiło się sporo nowych postów, więc będę chodziła do Was z wizytą. Pozdrawiam serdecznie

50 komentarzy :

  1. Witaj, i przede wszystkim życzę Ci zdrowia i powrotu do niego bo jak doczytałam tez Cię wirus dopadł..kuruj się też domowymi sposobami to na pewno wspomoże procesy ozdrowieńcze. Widzę,że też starasz się cos robić to też pomaga ale trzeba mieć siłę. Urocza serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moja Droga!
      Przechodzę łagodnie, ale już widzę, że ten wirus działa podstępnie i jest nieprzewidywalny.
      Nie szarżuję, odpoczywam, pozwalam sobie na drzemki w ciągu dnia.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Bardzo ładna serwetka. Życzę powrotu do zdrowia.
    Jeśli chodzi o pogodę, to chyba nie rozpieszcza ona nikogo w całej Polsce.
    Pozdrawiam i jeszcze raz życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu!
      Cały czas tylko chmurzy się, pada i zimno.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Piękna wiosenna serwetka. Dużo zdrowia i miłego weekendu 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  4. Covid i szydełko, skąd ja to znam 😉. Zdrówka życzę jak najwięcej, bo tak jak napisałaś z tym wirusem niestety nic do końca nie wiadomo, zresztą wiem to już po sobie. Trzymam kciuki aby było dobrze i bez rzadnych powikłań. Serdeczności ślę moc 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu!
      Mam nadzieję, że jakoś to będzie...
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Jakie piękna serwetka! Prawda, pogoda jak na maj fatalna, u mnie również ciągle pada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      To prawda, póki co zimna i deszczowa ta wiosna.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Serweteczka bardzo mi się podoba, ma takie radosne kolory.
    Rzeczywiście przechodzisz łagodnie, bo ja niestety w ogóle nie miałam wtedy chęci na robótki wszelakie, a też łagodnie to przeszłam.
    Życzę Ci szybkiego powrotu do pełni sił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu!
      Ja nie mam zupełnie ochoty na czytanie, a normalnie staram się ciągle coś czytać -książki, artykuły itp.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Piękna serwetka. Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna serwetka, szkoda, że pogoda nie jest ładniejsza tej wiosny, ale co zrobić:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martyno!
      Zimno, ciągle straszy deszczem i trzeba palić w piecu...
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Chciałbym się budzić z takimi widokami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta przestrzeń daje dobrą energię.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Boa tarde. Desejo muita saúde e plena recuperação o mais rápido possível.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj przyjacielu.
    Serwetki pięknie się sprawdzają, zarówno pod względem wzoru, jak i koloru.
    Ta pandemia rzeczywiście przeszkodziła wielu ludziom w ich działalności, miejmy nadzieję, że minie szybko i wszyscy będziemy mogli swobodnie powrócić do ich działalności.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Himawan!
    Miejmy nadzieję, że tak będzie, iż ta pandemia wkrótce minie i zaczniemy żyć w normalnym rytmie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pogoda w ostatnim czasie była tak fatalna, że chyba nikomu nie chciało się wystawiać nos na dwór. Na szczęście od dzisiaj ocieplenie! Serwetka śliczna! życzę dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Miejmy nadzieję, że wiosna wreszcie się na dobre rozgości.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Sliczna serwetka, idealna na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przede wszystkim życzę szybkiego powrotu do zdrowia:) Super serwetka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. It is a beautiful crochet, I like the color.
    You must be enjoy reading this book, and the flowers are beautiful!
    Have a great week :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdrówka życzę i siły do walki z chorobą!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdy byłem chłopcem babcia nauczyła mnie jak robić serwetki. Teraz już nie pamiętam. Nie wiem czy dobrze widzę, ale na ostatnim zdjęciu, to chyba kwitnące truskaweczki. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest trudne, ale wymaga treningu i wprawy.
      Na ostatnim zdjęciu fiołek afrykański.
      Pozdrawiam

      Usuń
  19. Jak się czujesz dzisiaj? Tęskniłaś za wiosną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze. Wczoraj wróciłam do pracy. Za wiosną tak, ale nie za takimi upałami w maju.
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Jednym słowem covid w zakresie robótkowym okazał się użyteczny. Ale tak na poważnie, to mam nadzieje, że wróciłaś do zdrowia i to obrzydliwe choróbsko nie dało się mocno we znaki. Dużo zdrowia i sił!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu!
      Nie dało się aż tak bardzo we znaki. Oby tak dalej...
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  21. Super serwetka, "Zimowy ogród" czytałam, ale "Słowik" ciut bardziej mnie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kingo!
      Kiedyś zaczęłam czytać "Słowika", nie dokończyłam, bo miałam wtedy co innego na głowie, a po książkę ustawiła się już kolejka i musiałam oddać do biblioteki. Może jeszcze do niej wrócę...
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Pozdrawiam serdecznie i życzę tylko zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocza, wiosenna serwetka Izabelko. Życzę Ci zdrówka i pozdrawiam bardzo ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna serwetka Izuniu. Oj, zmartwiłaś mnie tym wirusem, mam nadzieję, że nie będzie z niego jakiś późniejszych powikłań. Zdjęcie z ciemnymi chmurami i promieniami słońca na podłożu cudowne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. I wish you have wonderful week!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj ciepło
    Serwetka piękna pasuje do maja - ciepła, wiosny i optymizmu, Trzymam kciuki za Twoje zdrowie, pamiętaj o czosnku, mnie pomógł Wiary w dobre jutro życzę

    OdpowiedzUsuń
  27. Przykro mi , że dopadł Cię wirus, mam jednak nadzieję, że przechodzisz go łagodnie. Serwetka świetna, w wiosennej kolorystyce. Twój fiołek alpejski jest piękny, ma niespotykanego koloru kwiatki. Mam też fiołki ale niebieskie. Pozdrawiam cieplutko ☀️ i życzę szybkiego powrotu do zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdrówka, zdrówka, zdrówka...wiosenne promyczki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. hi, Im a new follower on your blog for gfc ... ı hope you will be back ...http://www.dlkgzr.com/  

    OdpowiedzUsuń