czwartek, 16 kwietnia 2020

Serwetkowy zawrót głowy

Dzień dobry! Dziękuję Wam za zaglądanie tutaj, zostawianie komentarzy, które w tym niełatwym czasie podnoszą na duchu. Witam nowe obserwatorki mojego bloga- Jenovię i Hannę! Dziś chciałabym pokazać Wam kompozycje serwetkowe, które planowałam zaprezentować jeszcze przed świętami, tymczasem dopiero teraz znalazłam czas na to całe krochmalenie, napinanie...
Oprócz żółtego kwiatka zrobiłam jeszcze pomarańczowego. Ten sam wzór,pomarańczowy melanż Snehurki.
Tu w kompozycji z filetową serwetką zrobioną w ubiegłym roku.
Ta środkowa serwetka też powstała wcześniej.
Pasuje? Jest teraz trochę czasu, wyciągnęłam z szafy płócienną torbę, wysypałam wcześniej zrobione serwetki i tak to wygląda.
Kartka zrobiona przez moją przyjaciółkę. To tyle.Pozdrawiam serdecznie

35 komentarzy :

  1. Ależ kolorowe i śliczne te serwetki. Podziwiam talent w takim pracowitym dzierganiu :) Efekty zachwycają :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetki są niesamowicie piękne. Jak dobrze, że rękodzieło znów jest modne. Pamiętam, że różnie z tym bywało.
    Najbardziej podoba mi się biała z żółtym obramowaniem :) Trudno jest tak naprawdę wybrać tę najpiękniejszą.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Hanno!
    Dla osób, które szydełkują, rękodzieło będzie chyba zawsze modne.Jak już ktoś połknął tego bakcyla, to radość tworzenia go trzyma.
    Niektórzy lubią serwetki tylko w naturalnych kolorach- białym, ecru i tym podobnym.
    Ja lubię również zestawienia kolorystyczne, choć one czasami wyglądają nieco kiczowato...kwestia zestawień, kwestia gustu. Z drugiej strony to ewaluuje, wprowadzam coś, co mnie nagle zachwyci,żeby coś zmienić i przełamać nudę- urozmaicić kolekcję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. No Kochana, piękne serwetki:) Oj trzeba mieć dużo cierpliwości :) Pozdrawiam serdecznie, spokojnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! Tobie również- spokojnego, słonecznego weekendu.

      Usuń
  5. Wow, coś pięknego! Małe dzieła sztuki, świetne kolory☺☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wiosenne , kolorowe serwetki. Dobrego weekendu 🌷🌷🌷🌷☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Marysiu! Tobie również - dobrego weekendu! Jaki wiosenny, kolorowy komentarz, śliczne tulipanki i koniczynki.Pozdrawiam

      Usuń
  7. Super kompozycja serwetkowa. Serwetki kwiaty są urocze, a środkowa pasuje kolorystycznie. Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Seeing this beautiful handicraft from your work, I am reminded of my late grandmother who often made napkins like this.
    Beautiful work, friend.

    Greetings from Indonesia

    OdpowiedzUsuń
  9. Co spojrzałam to mi coś nie pasowało. Dopiero jak się uważniej przypatrzyłam, to dostrzegłam, że kolorowe serwetki mają te same barwy, ale to dwie odrębne rzeczy.
    Dobry pomysł, tak wymieszać kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie moje eksperymenty kolorystyczne Jolu!
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Przepiękne serwetki... tak pięknych nigdzie nie kupi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ervisho!Cieszą mnie, bo moje i przeze mnie zrobione!
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Piękny, bardzo wiosenny serwetkowy wysyp. Wymyślaj, kombinuj i pokazuj! Chętnie pooglądamy i coś napiszemy 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko!Mam słabość do podobnych serwetek. Lubię wszelkiego typu odmiany różniące się niewielkimi elementami w zakresie kształtu i koloru.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Bardzo podobają mi się Twoje serwetki, masz talent.
    Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne szydełkowe prace! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. The napkins are beautiful and lovely!
    I like their colors, sweet and nice!

    Be safe!

    OdpowiedzUsuń