czwartek, 2 kwietnia 2020

Czwartek 2.04.

Witajcie w czwartek! Evi, Monice i Marysi dziękuję za komentarze pod poprzednim postem! Dziś chciałabym Wam pokazać zaczęte prace.
W lutym na poczcie kupiłam te książkę i wkrótce zaczęłam robić taki oto patchworkowy szlaczek.
W ubiegłym roku zaczęłam ten oto hafcik. Znalazłam go teraz przy okazji porządków. Kanwa DMC nr 16, drobizna... Zazwyczaj preferuję 10. Jedno z powiedzeń na ten czas mówi: dokończ to na co wcześniej nie miałaś czasu. Moze uda mi się teraz wyhaftować choć jeden element. Dziś rano wstałam jak zwykle bardzo wcześnie. Wyjrzałam przez okno, gdy zaczęło świtać. Oho, sąsiedzi położyli przed bramami wypełnione żółte worki. Ale - myślę sobie- jest wcześnie, więc zdążę wystawić i ja. Zaraz ruszyłam do garażu i ze stojaka wyciągnęłam pełny żółty worek.Nawet nie było jak zawiązać supełka. Strasznie dużo "produkujemy" tych plastikowych śmieci!Niby w sklepach coraz częściej można dostać papierowe torby do pakowania i jest wiele wytycznych w sprawie plastikowych opakowań,ale szybko się tego plastiku nie pozbędziemy!Wystawiłam worek przed furtkę.Patrzę - jadą, po chwili byli pod moim domem. Perro jak zawsze wybiega za bramę, tak teraz zatrzymał się posłusznie przy nodze na widok dwóch mężczyzn w pomarańczowych kombinezonach. Jeden stał z tylu samochodu przy w sypie, drugi zabierał mój worek i w roboczej rękawicy podawał mi żółty worek na wymianę, ja odebrałam na wyciągniętej na odległość ręce - " Ładny,ale boi się , co?" Pośmialiśmy się, życzyłam im dobrego dnia. I pojechali...Dobry i taki kontakt z drugim człowiekiem!
Może dziś uda mi się wysłuchać fragmentu jednej z tych płyt...Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego postu!

31 komentarzy :

  1. Miłego dnia, oby się udało znaleźć czas na plyty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wybiorę jedną to powinno się udać!Nadmiar mnie zazwyczaj przytłacza! Pozdrawiam Olu!

      Usuń
  2. Ja mam na zaległości inne powiedzenie: - co masz zrobić dziś, zrób pojutrze, będziesz mieć dwa dni wolnego😉.
    Na kanwie 16 trudno się haftuje , ale osiąga się efekt wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Dobre!Tego nie znałam!
      Tak, dziubdzia się! Ale znam osoby, które preferują głównie 16!
      Serdecznie pozdrawiam Jolu!

      Usuń
  3. Jejku chciałabym się nauczyć robić na szydełku ale jakoś nigdy nie mam czasu na to.
    Twoje prace zawsze podziwiam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak kontaktu z ludźmi mi na maksa brakuje ;) każdy prawdziwy człowiek obok cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.Oby ten teraz obowiązkowy dystans nie został na dłużej! Pozdrawiam

      Usuń
    2. jakie to dziwne ,że człwoiek nie może się spotkać z drugim człwoiekiem....Pozdrawiam

      Usuń
    3. I pomyśleć,że gdyby nam ktoś o tym powiedział np. w styczniu- wyśmialibyśmy go!

      Usuń
    4. no dokłądnie!! ale aż miło się robi na sercu jak człowiek pmoyśli o tym, ze na maksa doceni te spotkania... z rodziną i znajbliżsyzmi ;)! wteyd będzie fiesta ;D

      Usuń
  5. Moja mama bardzo lubi robic i na drutach i szydelku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś zrobiłam kilka swetrów na drutach,ale teraz robię właściwie tylko na szydełku!
      Pozdrawiam Cię Monico serdecznie!

      Usuń
  6. Lovely post, dera! I love your blog. I follow you. Please follow me back: beauty4fem.blogspot.com Glad to meet you )))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiejsza rocznica jest inna niż zwykle, miejmy nadzieję, że nasz kochany Papież pomoże nam z tą epidemią, da sił, ukojenia... Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę,że warto Go posłuchać. On kochał ludzi, rozumiał ich i mówił do serc prostym, zrozumiałym językiem. Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  8. Hafciku jestem ogromnie ciekawa :) kwadraciki sa rewelacyjne, zawsze mi przypominaja wakacje u babci. Pozdrawiam i zdrowka życze An

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję,że trochę teraz wyhaftuję, dawno tego nie robiłam.Najlepiej mi się haftuje przy dziennym świetle, bo oczy już nie te co dawniej, dlatego częściej wybieram szydełkowanie.
      Pozdrawiam serdecznie Ann i również życzę zdrówka!

      Usuń
  9. Warto posłuchać głosu Jana Pawła II. Pięknie mówił.
    Najserdeczniej Cię pozdrawiam.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się!Tęsknimy do takich charyzmatycznych mówców jak On!Pozdrawiam Cię Stokrotko serdecznie

      Usuń
  10. Koniecznie dokończ prace , szlaczek jest super. Często wspominam naszego papieża , w tych dniach szczególnie. Dobrego weekendu 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu!Postaram się...choć nie jest łatwo teraz skupić się na robótkach. Ja też Go ciepło wspominam, szczególnie teraz.
      Pozdrawiam Marysiu, dobrego weekendu.

      Usuń
  11. Widzę, że nudy nie zaznasz :) Praca wrze i pięknie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ervisho!
      To przedziwny czas...z jednej strony- jak to się mówi- w domu jest mnóstwo zajęć, które trzeba wykonać i kobieta nudzić się nie ma kiedy.
      A teraz bonus- dobry czy zły?- kto to wie?
      Jakoś trzeba to wszystko przetrwać!
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Przetrwamy to... razem :)

      Usuń
  12. Hafty są śliczne. Pozdrawiam Cię serdecznie. Spokojnego weekendu:) Świat się zatrzymał... my musimy jakoś się odnaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! Wzajemnie!Tak...my musimy jakoś się odnaleźć!

      Usuń
  13. You are very welcome :)
    Seems many projects got to be done.

    Be safe!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń