czwartek, 9 kwietnia 2020

Trochę różności w Wielki Czwartek

Dzień dobry! Na wstępie mojego postu jak zawsze bardzo serdecznie dziękuję Wam za to,że tu zaglądacie, zostawiacie ciepłe, serdeczne komentarze. Jesteśmy razem w tym trudnym czasie. Witam Victorię- 100 obserwatorkę mojego bloga.Dziś będzie taki luźny post,ale mam nadzieję,że Wam się spodoba.
Dziś 9 kwietnia 2020 roku. Wielki Czwartek.
Rano przeczytałam jak zwykle sentencję na dole strony.Wszyscy nieszczęśliwi ludzie są nimi dlatego, że nie potrafią spokojnie przebywać w domu.Blaise Pascal Kalendarz zdzierak wyprodukowany w ubiegłym roku kalendarzowym, a cytat idealnie wpisuje się w to co teraz mamy- Zostań w domu!
Niedawno wydziergana serwetka- kwiatek! Resztki melanżowej Snehurki w kolorze optymistycznego, ciepłego koloru żółtego. Lubię tą swoją monotematyczność, bo wiem z czego ona wynika. Szydełko jest dobre by zająć ręce, gdy nastrój panuje niczym na huśtawce,a serwetka to coś co daje szybki efekt. Takie zdawałoby się nic- a cieszy. I o to chodzi! Zewsząd dobiegają do nas różne informacje, często budzące grozę. Dziś nawet nie wychodząc z domu można się porządnie zdenerwować! Tymczasem jeden artykuł w internecie naprawdę mnie przekonał. Mianowicie,że obecne odizolowanie może sprzyjać spadkowi nastroju prowadzącemu do depresji. Oj, nie daj Boże- pomyślałam. Któregoś ranka mój mąż na mnie nakrzyczał- " Budziłaś mnie w nocy kilka razy, wołając mnie po imieniu!" Wystraszyłam się nie na żarty! Tymczasem zadzwoniła do mnie koleżanka i powiedziała- "Ale miałam noc! Budziłam się co godzinę!"Kochana, nawet nie wiesz jak się cieszę-pomyślałam. Może to przez pełnię i ten różowy księżyc???!!!!
Ostatnio ledwo zaczęło robić jasno na dworze, zobaczyłam bażanta i tak go właśnie sfotografowałam.Bażant płci męskiej spacerował sobie samotnie najpierw po polu z oziminą, potem po drodze. U mnie to dość częsty widok. Od czasu do czasu przebiegnie zając i to mnie jeszcze bardziej cieszy...
A ostatnio dostałam takiego zajączka! To tyle. Pod koniec marca nasz proboszcz założył wreszcie stronę internetową parafii, więc dziś zdalnie będziemy się modlić za wszystkich kapłanów. Pozdrawiam Was serdecznie.Zdrowia!!! Wieczorem odwiedzę Wasze blogi!

22 komentarze :

  1. Rzeczywiście cytat z kalendarza idealnie pasuje do obecnych tygodni.
    Serwetka urocza. Prace szydełkowe relaksują, dzięki temu, że dają szybki efekt.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serwetka, uroczy zajączek...

    Dziwne te Trium Paschalne... Takie "inne"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ervisho!
      Tak,jeszcze takiego nie przeżywaliśmy...!

      Usuń
  3. Beautiful yellow napkins!
    The pheasant seems enjoy walking around and the bunny looks so cute among the grass!

    Be safe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że w ten dziwny czas nie przeszkadza Ci popatrzeć na przyrodę , zrobić wiosenną serwetkę i sfotografować słodkiego kicaka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu! Myślę,że każdy stara się teraz odnaleźć w tej dziwnej sytuacji, odwrócić uwagę od informacji płynących ze świata...a przede wszystkim nie myśleć zbyt wiele o tym co będzie...
      Pozdrawiam Cię Jolu serdecznie. Zdrowia!

      Usuń
  5. Prześliczna serwetka i jej barwy. :) Powiem Ci, że ja coraz gorzej znoszę rozstanie z bliskimi, już mnie na łzy zbiera. Poznałam szczęście i teraz muszę być od niego daleko. :((( Staram się skupiać na plusach i znajduję. Maluję, jestem na blogu, robię makramy, cieszę się kwiatami na balkonie, rozmawiam z familią, jest czym się cieszyć. :) No muszę być silna, choć nie jest łatwo, ale dam radę. :) W nocy, przy pełni śpię fatalnie. Również budziłam się co chwilę, czułam się totalnie zmęczona. Nie jesteś sama, jest nas sporo. :) Pozdrawiam cieplutko, a post mi się podoba bardzo. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Agnieszko serdecznie!
    Tak, teraz nie jest nam wszystkim łatwo.Cała ta sytuacja mnie po prostu przygnębia! Sprzątanie przynosi ulgę,ale na przykład wczoraj rano spadłam z drabiny, nic mi się wielkiego nie stało.Potłukłam się trochę,ale wieczorem byłam cała obolała.I wyobraź sobie zastanawiałam się - co jest?! To dowód na to jaki człowiek jest teraz zakręcony...
    W dodatku społeczność, w której się obracam na co dzień jest mała. Z grubsza wszyscy się znamy, jeśli nawet nie osobiście to z widzenia i gdy dowiadujesz się,że komuś coś złego się przytrafiło to w obecnej sytuacji przykrość do potęgi!
    Szydełkuję, bo to mi od zawsze pomagało rozładować emocje.Cieszę się,że podobał Ci się post!
    Oby to wszystko jak najprędzej minęło...!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci radosnych, pogodnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetka jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zdziwiona cytatem , jak idealnie wpasował się w sytuację . Piękna serwetka. Dobrych i spokojnych Świąt . Wesołego Alleluja 🐰🐰🐰🐰🐰🐰🌷☘️

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten cytat Pascala jest świetny! Zdrowych, Spokojnych, Radosnych Świąt Wielkanocnych ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt, pełnych wiary i nadziei w lepsze juro. Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna, wiosenna serweta. Aż chce się ją umieścić na stole i podziwiać. To prawda, mamy trudny czas, ale nie wolno nam tracić nadziei na lepsze jutro. Bo prędzej czy później, ale ono nadejdzie. I wtedy będzie jak dawniej. Życzę wszystkiego co najlepsze na te święta, niech będą one radosne, mimo wszystko. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna serwetka, cieszę się, że szydełkowanie wpływa pozytywnie na Twoje emocje. Zazdroszczę pięknych widoków w postaci bażantòw i zajęcy.Pelnia także źle na mnie wpływa.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrawiam w ten dziwny czas. Super serwetka. Miło jest uchwycić na zdjęciu ciekawy moment.

    OdpowiedzUsuń