poniedziałek, 1 stycznia 2024

Życzenia Noworoczne i małe podsumowanie ubiegłego roku.

Dzień dobry, Tradycyjnie dziękuję za zaglądanie , czytanie i komentowanie. Dziękuję za złożone już życzenia noworoczne! Witam nową obserwatorkę mojego bloga- Ulę. Ula zaprezentowała na swoim blogu ciekawą zabawę z tytułami przeczytanych w ciągu roku książek i właśnie myślę jak ułożyć własną opowowieść. Tymczasem chcę Wam złożyć życzenia noworoczne.
Szczęśliwego 2024 roku! Zdrowia, radości, pomyślności, spełnienia marzeń.Wielu pomysłów na blogowe posty i satysfacji z przebywania w naszym blogowym świecie!
Gdybym miała podsumować rok 2023, to muszę powiedzieć,że spędziłam go na rowerze. Na zdjęciu mój rower w Smardzewicach. Podczas tej rowerowej wycieczki: Tomaszów Mazowiecki- Spała - Inowłódz- Smardzewice - Tomaszów Mazowiecki pobiłam swój rekord przejechanych jednego dnia kilometrów. Ale muszę powiedzieć,że bicie rekordów jednak nie jest dobrym pomysłem.W lesie między Spałą a Smardzewicami dopadło mnie takie zmęczenie,że musieliśmy zrobić dłuższy odpoczynek.
Pilica w 2023 była dla mnie Królową rzek. Na zdjęciu Pilica w Inowłodzu. Facet sobie płynął łodzią motorową i wyobraziłam sobie,że wyglądał jakby płynął Amazonką.
Na koniec tej długiej wycieczki - dzika Pilica, o jakiej marzyłam od samego początku wybierając się w rejony Tomaszowa Mazowieckiego.
W marcu ubiegłego roku przeszłam na emeryturę. Biorąc pod uwagę,że w 2009 roku pożegnałam bezpowrotnie stałą umowę o pracę i przez 14 lat byłam prekariuszem- ulga! Z uwagi na cechy swojego charkteru i osobowości, na liczne pasje i zajawki- nie nudzę się.Popieram w tym względzie zdanie mojej imienniczki Isabelli Rossellini, że kobieta czuje się spełniona, jeśli czuje się dobrze w każdym wieku i w każdym wieku potrafi się umościć.
W ubiegłym roku bardziej pochłaniało mnie czytanie, niż robótki ręczne. I to widać na blogowych postach.Jak będzie w tym roku- nie wiem. Lubię przebywanie w naszej blogsferze i ciągle szukam pomysłów na ciekawe posty. To tyle na dziś.Pozdrawiam Was serdecznie w pierwszym dniu Nowego Roku.

27 komentarzy :

  1. Dziękuję bardzo za życzenia, pomyślności w nowym roku, i ja lubię blogowe pisanie od czasu do czasu i czytanie postów. Pozdrawiam
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Espero seguir leyendo. Te deseo un feliz año. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bello tu blog y lo que escribes

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że masz swoje pasje.
    Oby ten rok był wspaniały, zdrowia i samych radości!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech ten Nowy Rok przyniesie nowe nieznane ale piękne, ciekawe...Emerytura fajny czas , jak właśnie umiemy umieścić się we wieku:) Ja także emerytka ale od kwietnia tamtego roku:):) Na razie jest ok:)I nie bij już rekordów:):)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pat!
      Cóż, wtedy trochę przesadziliśmy, ale było warto!
      Jestem typem poszukującym, więc ciągle u mnie musi się dziać , na miarę moich możliwości.
      Wszystkiego co najlepsze, Pat w 2024 roku!

      Usuń
  6. Witaj Izo (Izabelo). Takie podsumowania są ciekawe, bo można ocenić, co udało nam się osiągnąć, co było dobre, nad czym chcemy popracować? Dla mnie wszelkie podróże i poszukiwania to temat niezwykle wdzięczny do nowych blogowych opowieści, więc będę czekać na kolejne. Czego i Tobie i innym życzę. Pozdrawiam cieplutko! Dobrze, że już po świętach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, moja droga!
      Mam sporo tematów, do których się przymierzam, a zima to dobry czas na snucie opowieści( nawet gdy ta zima bardziej przypomina wiosnę)
      Ja też cieszę się, że już po świętach!
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  7. Dobra rada od cioci-sportowej-świruski ;) Jeśli wybierasz się w długą podróż na rowerze, zawsze bierz pod uwagę to, że nie jest to dla organizmu standardowy wysiłek, że jest to ponad codzienność. Dlatego warto zaopatrzyć się w dodatkowe paliwo. Napój izotoniczny (lecz nie ten butelkowany z marketów, bo to cukier i barwniki. Sama używam tych dla sportowców, które sama przyrządzasz na tyle litrów, ile planujesz zabrać).
    Dobrą robotę robią żele, takie same jakich używają lekkoatleci czy kolarze. Znajdzie je w każdym sklepie sportowym. Zjadasz je, popijając wodą. Przyspieszają regenerację i łagodzą uczucie zmęczenia.
    Dobrą sprawą jest pić aminokwasy, ale to już temat na cały wykład.
    O żywieniu nie będę Ci już gadać. ;)

    Czyli zjeździłaś na raz to, co my zjeździliśmy na kilka razy, podjeżdżając samochodem i tam się włócząc na piechotę. I bardzo fajny pomysł, mnie się podoba. :)

    To co napisałaś o swoim przejściu na emeryturę, marzy mi się i nie ukrywam wcale, że dość dobrze myślę sobie o swojej starości. Na pewno nie będę się nudziła i mam nadzieję, że będzie mnie stać na to, żeby nie musieć dalej pracować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za rady- podpowiedzi.
      Przyznasz sama- tereny Tomaszowa Mazowieckiego są piękne! Otoczone lasami i oplecione fantastycznymi ścieżkami rowerowymi. ( może jeszcze o tym napiszę i pokażę zdjęcia?!) W niektórych miejscach byłam już wielokrotnie, ale nadal chętnie wracam.
      Tak, emerytura nie jest zła. Oby tylko zdrowie dopisywało, a wysokość świadczenia pozwalała na małe szaleństwa od czasu do czasu!
      Pozdrawiam Cię, Aniu serdecznie

      Usuń
    2. Tak, są bardzo urokliwe przyrodniczo.
      Płacę regularną składkę zdrowotną w postaci zdrowej kuchni i ruchu. Mam nadzieję, że się uda. :)
      Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  8. Kochana! Życzę zarówno uśmiechu Fortuny jak i zdrowia :) jak te dwie rzeczy będą reszta pójdzie jak z płatka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu!
      Tobie również- Wszystkiego co najlepsze!

      Usuń
  9. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Izo, szczęśliwego nowego roku, radości, zdrowia, wszelkiej pomyślności.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego w Nowym Roku. Dużo zdrowia, pomyślności i spełnienia marzeń.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Piotrze!
      Tobie również- zdrowia, pomyślności, załatwienia ważnych dla Ciebie spraw, radości, spełnienia marzeń!

      Usuń
  12. Szczęśliwego i dobrego nowego roku. Świetnie , że masz tyle zainteresowań. Nuda ci nie grozi 🙂 . Pozdrawiam serdecznie 🥳🥳🥳🥳🥳

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu!
      Och, gdyby wszystko było takie proste!
      Czasem dokuczają siątki ( dziesiątki), czasem trzeba walczyć z lenistwem...
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Super, że masz wiele zainteresowań i pasji. Blogowanie też nam daje wiele dobrego. Dla mnie to część życia i sposób na walkę z szarą codziennością. Wszystkiego dobrego w nowym roku!!! PS Mam nadzieję, że uda mi się opublikować ten komentarz... Mam spore problemy techniczne z laptopem i siecią. Ale jestem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urocznico,
      Tak, blog jest ważną częścią i mojego życia!
      Pozdrawiam serdecznie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń