czwartek, 21 marca 2024

Szydełkowe drobiazgi na Święto Wiosny.

Witajcie w Święto Wiosny. Dziękuję za zaglądanie, czytanie i komentowanie. Dziś chciałabym pokazać moje szydełkowe prace.
Te białe miniaturowe różyczki kupiłam przed 8 marca. Wyglądały tak uroczo,że postanowiłam iż będą pozować do zdjęć z moimi szydełkowymi serwetkami. Bardzo lubię dziergać na szydełku, ale nie lubię usztywniania- krochmalenia i napinania. Tymczasem minął jakiś czas ( raczej dłuższy niż krótszy) i zabrałam się do ten mało lubianej czynności. Wieczorem zblogowałam serwetki pozostawiając do suszenia. Tymczasem rano róże nie nadawały się do żadnych zdjęć.Szybko zorganizowałam im odświeżającą kąpiel i wieczorem wyglądały już dużo, dużo lepiej.
Pierwsza z dwóch małych serwetek. Takie lubię najbardziej.
Ta trochę straciła po wykrochmaleniu. Wzór środka jest mięcisty, otulony koronką.
Ta zdecydowanie bardziej mnie się podoba.
I makatka - Przebiśniegi. Do kuchni. Trzeba było zmienić dekorację na wiosenną i zastąpić zimową gwiazdkę na obręczy pierwszymi wiosennymi kwiatami... Dziś to byłoby na tyle. Wiosenne przesilenie poskutkowało u mnie spadkiem energii. Niebawem wrócę z czymś do poczytania. Pozdrawiam Was serdecznie.

26 komentarzy :

  1. Śliczne ozdoby na Święta :D Już na szczęście wiosna daje o sobie znać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace, a najbardziej podoba mi się serwetka ze zdjęcia z trzema ptaszkami. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj podziwiam pięknie wykonane. Przebiśniegi cudo. Miłego świętowania pierwszego dnia wiosny i pozostałych też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Moja babcia miała certyfikat twórcy ludowego i uczyła jak robić takie cuda. Mnie nie zdołała nauczyć, jak sama stwierdziła: mam dwie lewe ręce :)
    Najbardziej podoba mi się serwetka na której leżą goździki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace. Wszystkie piękne, ale te przebiśniegi skradły moje serce. 😍Pięknie wyglądałyby jako zazdrostka. Pozdrawiam, życzę pięknej wiosny.🤗🪻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałaś może, żeby sprzedawać te Twoje serwety?

      Usuń
    2. Byłabym chętna takie cudeńka mieć. :)

      Usuń
    3. Izo, co Ty na to? Odnośnie sprzedaży? W moim rankingu wygrywa ta pierwsza „kwadratowa”..
      (Ragata)

      Usuń
  6. El ultimo es mi referido. eres muy habil. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  7. Amiga Isabel,
    Aqui no Brasil é outono e temos calor de verão.
    Sempre aprecio suas postagens de múltiplas perspectivas e talento pessoal criativo.
    Um beijo e bom final de semana!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Moja mama i bratowa są mistrzyniami szydełka - ja jakoś ciągle nie mogę się nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cos niesamowitego, takie rękodzieło, naprawdę śliczne. Podziwiam! Przebiśniegi przeurocze! Pozdrawiam i serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hafciki. Z pewnością będą śliczną ozdobą domu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wykonane. Chciałabym mieć tyle cierpliwości i talentu do takich rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne :) mam nadzieje, że jeszcze się nauczę robić na szydełku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka serwetek w takim stylu. Uważam, że pięknie się one prezentują na stole. Świetnie, że Pani takie prace wykonuje - są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna :D Muszę w końcu zrobić taką makatkę :D Zawsze mi się podobały a jakoś nic nie zrobiłam.
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko piękne, ale ta malutka serwetka najbardziej mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you for being a consistent source of inspiration and encouragement. Participate in contests and events hosted on our Aviator blog.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne! Podziwiam :) Szczególnie podoba mi się ta makatka do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serwetki zrobione wprawnymi rączkami są piękne. Jednak szczególnie przyciągająca jest ta makatka. Wiosenny , delikatny wzór, ozdobi każde wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne ozdoby wiosenne. Przebiśniegi przeurocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne wszystkie mi się podobają <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podobają twoje pracę. Serwetki mają cudowny wzór. Naprawdę włożyłaś w nie dużo serca. Buziaki

    OdpowiedzUsuń