wtorek, 15 lutego 2022

Trochę Walentynkowo, trochę zagadkowo...

Dzień dobry!
Za nami Walentynki. Nie mogło obyć się bez ozdobnych akcentów związanych z tym świętem. Udekorowaną roślinkę kupiłam kilka dni temu. Dziękuję serdecznie za zaglądanie, czytanie, komentowanie. Witam serdecznie nową obserwatorkę- Barbarę.
Biblioteki przygotowały się na Walentynki oferując książki- niespodzianki zapakowane w papier pakowy i ozdobione serduszkami, a wszystko pod hasłem "Randka z książką" Oczywiście nie mogłam sobie odmówić tej niespodzianki i w pierwszy dzień urlopu wsiadłam na rower i pognałam do biblioteki. To jaką książkę wylosowałam pokażę Wam w następnym poście.
Z radości z nowego woreczka ziemniaków powstała ziemniaczana zapiekanka, choć może ładniej brzmi- zapiekanka pasterska. Wykorzystałam przepis z broszurki z "Tiny". Jeśli macie ochotę na przepis dajcie znać w komentarzach.
Dla osłody mąż zrobił sernik na zimno z galaretkami.
Jeszcze przed świętami zaczęłam tworzyć kwadraty. Oto wszystkie trzy. Jeden wybrałam i robię bieżnik. Który?
Największy kwadrat.
Środkowa rozeta- kwiatek z "popcornu".
Kwadrat z motywem listków. To tyle na dziś. Niebawem znowu coś napiszę, a tymczasem idę zobaczyć co u Was, bo widzę dużo nowych postów. Jeszcze raz dziękuję za wszystkie komentarze. Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego wpisu.

19 komentarzy :

  1. Ale narobiłaś mi apetytu tą zapiekanką ziemniaczaną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak mąż tak słodzi serniczkiem, znaczy, że kocha.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ozdobiona roślinka i pięknie wykonane kwadraciki. Jestem ogromnie ciekawa jaką książkę wylosowałaś. Ciekawy pomysł z tą randką w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym sernikiem, to Wojciech mógł dać znać 🤩zapiekanka też super - znając Twoją kuchnię. Kwadraciki super❗ola

    OdpowiedzUsuń
  5. męża danie wygląda mega pysznie:) a zapiekanka mmm jak to musi pachnieć i smakować:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę Izabelko, że na bieżnik wybrałaś największy kwadrat:)
    Przy takim serniczku na pewno było przyjemne świętowanie!
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kwadraciki, na pewno całość będzie wyjątkowa, choć wiem ile jeszcze pracy przed Tobą. Serniczek kusi wyglądem, a smakuje też pewnie wybornie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńka robisz! Wszystkie kwadraty piękne. Podoba mi się ta akcja "Randka z książką"- bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Randka z książką, że też o tym nie pomyślałam... To się wiąże z moim pomysłem do powrócenia do czytania poza domem. Na ten rok będzie jak znalazł, będę randkować z książkami. Dzięki za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapiekanka sama zachęca do tego, aby ktoś ją zjadł. Hafty wyglądają wspaniale. Ja też 14 lutego miałam "randkę z książką", chociaż nie byłam tego do końca świadoma. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłaś wspaniałe kwadraty, na pewno będą świetnym prezentem lub przyozdobią Twój dom.
    Ciekawa jest ta akcja "Randka z książką". Chętnie bym w takiej uczestniczyła.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne serwetki ! A sernik z galaretkami już widzę, że pyszny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Randka z książką to brzmi jak świetna akcja! Bardzo dobrze, że mąż przygotował coś na osłodę :) A za serwetki po prostu podziwiam i życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam, mniam.. już tak późno a tu o takich pysznościach czytam i oglądam. W brzuszku mi zaburczało.
    A kwadraciki są przepiękne. Nie mam pojęcia który robisz, ale każdy z nich ma to coś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny pomysł z "Randką z książką" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie udekorowana ta roślinka i przepiękne serwetki :) Też lubię zapiekanki ziemniaczane❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne te serwetki. Ja mam teraz mnostwo ksiazek z biblioteki. Ostatnio przedluzalam je mailowo. Z wielka przyjemnoscia pochlaniam wiersze Kazimierza Przerwy - Tetmajera. Mam tez cos o taternikach i ratownikach tatrzanskich. Bardzo mi sie to przyda przy pisaniu Idac pod prad. Sciskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas w bibliotece tez robiłyśmy taka akcję, cieszyla się dużym powodzeniem. Zapiekanka wyglada apetycznie, proszę o przepis. A mąż bohater domu. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń