czwartek, 21 stycznia 2021

Zimowe obrazki przy Święcie Babci.

Witajcie!
Dziś Dzień Babci, więc w dniu tak uroczystym wszystkim babciom- Wszystkiego Najlepszego!
Ananaskowy motyw, który ostatnio wykonałam. Każdą końcówkę ananasa robi się osobno, ale dość szybko.Próbowałam do tego motywu zrobić koronkę,ale średnio wyszła, więc nie prezentuję...
Zima w odwrocie, więc Pani Zima- zmartwiona.
Ale trzeba przyznać- było ciekawie. W poniedziałek mróz - 22 stopnie, w nocy dopadało śniegu i rano we wtorek sparaliżowało komunikację, w środę z kolei zaczęła się odwiliż,ale na drogach bardzo ślisko...Zdjęcie zrobione we wtorek rano.
We wtorek.
I kolejny obrazek z tego bardzo zimowego dnia.
Plac zabaw w zimowy dzień.
Huśtawka
Tory.
Dziękuję za wszystkie komentarze.Nasz pies jeszcze ma na szyi "abażur",ale rana się ładnie goi. Pomysłowość Perrusia zadziwia. Klosz służy mu do nabierania śniegu, podrzucania piłki, straszenia kotów. Ponadto doszedł do wniosku,że jak się będzie tarzał na śniegu, to może uwolni się od tej wątpliwej ozdoby.Wczoraj wieczorem postanowił spróbować, a dziś rano "abażur" zostawił w ogródku...To tyle. Widzę,że pojawiło się sporo Waszych nowych postów, więc będzie co czytać i oglądać!

37 komentarzy :

  1. Do nas nawet pługi nie dojechały! Dziś już jest trochę lepiej ale śniegu wciąż ogrom.
    Wszystkiego najlepszego babciu:) Moja wnusia przyjedzie dopiero w niedzielę więc dziś tylko online.
    Uściski Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo śniegu napadało w tym tygodniu, ale przynajmniej są ładne zdjęcia;) Niestety ślisko teraz na drogach przez tą odwilż...

    OdpowiedzUsuń
  3. Te figurki babci i dziadka są super. U mnie zima odpuszcza, śnieg topnieje bardzo szybko i teraz mokro się robi bardzo bo ziemia jednak zmarznięta i nie wchłania. Perro to bardzo inteligentny piesek, cóż to dla niego taki abażur ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna serwetka i piękne widoki. Uwielbiam takie śnieżne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne śnieżne krajobrazy. U nas już tylko zostały ślady śniegu. Wszystkiego najlepszego dla wszystkich babć i dziadków. Pozdrawiam cieplutko 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo podobają mi się te figurki:) A u nas była zima a teraz jest wiosna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zimowe kadry, ładne figurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Minus 22 stopnie to prawdziwa zima. W Krakowie było minus 11.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne figurki babci i dziadka. Nawet zdjęcia są naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi samochód padł przez tą zimę. Nienawidzę tej pory roku, mogłaby nie istnieć. Jestem straszny zmarźlak. Śliczne zdjęcia i figurki również

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten jeden zaśnieżony tor z drewnianymi podkładami, wygląda jak kolej transsyberyjska. Mamy skansen kolejowy w centrum Polski.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie były podobne temperatury -20 stopni C, a teraz zima w odwrocie. Śnieg prawie całkowicie się roztopił, jeszcze tylko została kupka śniegu przypominająca bałwanka.
    Piękny ananaskowy motyw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. The pineapple square looks nice.
    The photos are beautiful, but the weather at the time seems pretty bad.
    Take care and Happy Sunday!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajną serwetkę zrobiłaś i jakie masz super figurki babci i dziadka :).

    Piękna była zima choć krótka...

    Piesek mnie rozbawił :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Super figurki, serwetka bardzo mi się podoba. U mbie po śniegu nue ma znalu, a u Ciebie jest uroczo. Pomysłowy ten Perruś, cieszę się, że wraca do zdrowia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Śnieg pofrafi dać się we znaki, ale ma też swój niewątpliwy urok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piesio niech będzie zdrowy, zabawny, fajnie się o nim czytało. Proszę, utul go ode mnie. :)))) Cudna zima na Twych zdjęciach, ależ mnie ucieszył śnieg. Tak gadali wkoło, że nie będzie śniegu, a ja cały czas wierzyłam, że będzie i był. Dziś też troszkę pada i bardzo mnie to cieszy. Wzór ananasowy jest śliczny, podziwiam. Życzę miłego dnia, pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie już dziś nie ma znaku po śniegu, choć trochę go napadało,podobno ma jeszcze padać,zobaczymy 🙂
    Fajne te ananaski, może zrób poduszkę ?
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Que fotos tão bonitas. Gostei muito do blog que já estou a seguir. Convido-a a visitar e a seguir o meu também https://primeirolimao.blogspot.com/

    Boa semana,
    Vanessa Casais

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas dzisiaj spadł śnieg :) ale pług raczej nie będzie potrzebny.
    Nie mogłam się skupić na tym co pisałaś, te figurki skutecznie odwracaly moją uwagę, są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka biała zima jest piękna, a motyw ananaskowy cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zimowe zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że piesek dochodzi do siebie i w głowie mu psikusy :) My też bardzo cieszymy się ze śniegu. Wreszcie dziewczyny mogły wybrać się na sanki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie już po śniegu. Serwetka jest sliczna ciekawy wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba wszyscy, niezależnie od wieku, cieszymy się z tak pięknej zimy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj, przepraszam za ciszę, miałam dużo pracy na uczelni ale teraz już wróciła moja szefowa i jest normalnie. Pięknie tworzysz aż miło popatrzeć na Twoją twórczość, a zdjęcia tez mi się podobają takie są artystyczne pewnie dlatego że inaczej patrzysz na rzeczywistość pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie piękne laleczki i figurki i te zdjęcia <3

    PS Jak zdrowie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale piękna zima! u nas w norwegii tez tak zasypało! az dziwne, bo w okolicach bergen co roku zima trwa mniej wiecej dwa dni! a tutaj już dobry miesiąc! :D no cudo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia- Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się zdjęcie placu zabaw i torów kolejowych jest coś w tych zdjęciach
    pozdrawiam Ciebie ciepło i pięknie dziekuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  32. Super fotki :)
    Pozdrowienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj, niech Pani Zima ma jak najwięcej zmartwień, nie mogę się już doczekać Wiosny! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie🙂🙂❄❄❄.ola

    OdpowiedzUsuń
  35. No w tym roku zima zaskoczyła nawet przyjemnie. Zazwyczaj nie przepadam za zimą w mieście. Dwa tygodnie temu byłam na chwile w Szczawnicy, dosłownie jeden dzień, na więcej nie dałam rady. Było jeszcze biało ale tam powyżej osiedla jak jest Park Górny. Musiałam uważać bo gdzieniegdzie oblodzone, a noga po złamaniu kości strzałkowej ( zeszłe wakacje) jeszcze tak średnio sprawna. Ale przynajmniej troszkę od Krakowa odpoczęłam. Bardzo lubię Szczawnicę zimą, jest jeszcze bardziej klimatyczna. Ludzi mało, miasteczko opustoszało, ale mi się miło spacerowało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna zima. ;) Trochę za taką tęskniłam, więc ogromnie się cieszę, że chociaż na chwilę do nas wpadła.
    Piesek pomysłowy! :)

    OdpowiedzUsuń