poniedziałek, 22 kwietnia 2024

Urodziny bloga i dzisiejsze spotkanie rękodzielnicze.

Witajcie po małej przerwie. Dziękuję Wam za zaglądanie, czytanie, komentowanie. Dziś obchodzę 12 lecie blogowania i zamierzam opublikować dwa posty. Pierwszy z nich dotyczyć będzie zawiązania rękodzielniczego klubu i dzisiejszego spotkania w Naszym Naleśniku.
A spotkały się - dwie Aleksandry i jedna Izabela, koleżanki z jednej klasy LO, aby wymienić się doświadczeniami, spostrzeżeniami tudzież ploteczkami. I otrzymać garść wskazówek od wielce doświadczonej w dzierganiu Oli na temat, chust, ściegów i drutów.
Dwie Ole. Mam zgodę na publikację.
Wielkim hitem były włóczki " Zorza" i "Peonia" z nieistniejącego już Aniluxu z Jeleniej Góry.
Ola w Słodkiej Pomarańczy.
Ola w Cytrynowym Koktajlu.
Ja w Lawendowym Marzeniu.
Kolorowa Piękność.
Słodka Pomarańcza na pianinie.
Autorka tych cudownych chust- Ola ( od prawej strony). To tyle w tym poście. W najbliższym czasie będzie post ekologiczny, wszak mamy Międzynarodowy Dzień Ziemi. Pozdrawiam i sprawdzam co u Was.

35 komentarzy :

  1. Witam Cię serdecznie! Moje serdeczne gratulacje z okazji urodzin bloga. Najwyraźniej jesteś długodystansowcem, jesteś otwarta na innych i masz cierpliwość do ludzi.
    Chusty są wspaniałe! Taki talent to prawdziwy dar. Są bardzo twarzowe i myślę, że wracają dziś do łask. Po prostu śliczne.
    Udanego tygodnia🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga!
      Pozdrawiam Cię serdecznie i również życzę udanego tygodnia.

      Usuń
  2. Cudne te chusty Izabelo!! Niesamowity dar takie umiejętności. Pozdrawiam Ciebie i twoje wspaniałe przyjaciółki.
    I przede wszystkim : kolejnych wspaniałych lat blogowania Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu,
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. A z chust najbardziej podoba mi się Lawendowe Marzenie. :) Dobrego!

      Usuń
  3. Ależ piękne chusty! A jakie kolory!! Najbardziej mi się chyba podoba cytrynowy koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ciekawe połączenie wiosennych pastelowych kolorów.
      Pozdrawiam serdecznie, Aniu.

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla bloga z okazji jego urodzin! I dla jego cudownej autorki. A chusty wyszły wspaniale. I jeszcze ta ich różnorodność pod względem kolorystyki. Podoba mi się i już! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje za 12 lat wytrwałości, kreatywności i świeżości! Twój blog jest ciekawy i różnorodny i tego wszystkiego życzę Ci na następne lata, a także zdrowia i sił !
    Kolor, w który jesteś otulona, to mój ulubiony! Cudne te chusty , wspaniala inicjatywa kreatywnych dziewczyn.
    Jeszcze parę rzeczy pozałatwiam i myślę, że na własne oczy poznam ten klub :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, Jolu.
      Od dawna myślałam o takim spotkaniu. Niektórzy przekonywali mnie, że najlepiej byłoby napisać projekt, dostać pieniądze na realizację.( Obserwuję taka grupę z Zambrowa.)
      Jednak mnie nie chodzi o coś takiego. Wierzę, że ludzie jeśli chcą, mogą spontanicznie spotkać się. Zabrać swoje akcesoria i materiały, by połączyło ich wspólne zainteresowanie- szydełko, druty i haft. I mamy to pierwsze koty za płoty.
      Zapraszam serdecznie!

      Usuń
  6. Fajnie, że macie wspólną pasję, że ciągle się przyjaźnicie. Wszystkiego dobrego z okazjì urodzin bloga.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Feliz aniversario de tu blog. Lindas bufandas. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji blogowej rocznicy ✌️💐🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała rocznica, gratuluję i życzę kolejnych udanych lat w blogosferze, wielu aktywnych obserwatorów i nieustającej weny twórczej. Chusty przepiękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego dalszego blogowania! PS Świetne chusty. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pięknej rocznicy blogowania, 12 lat to naprawdę wspaniały wynik. Kochana, kolejnych lat równie ciekawych i inspirujących <3
    Ależ fajne są takie spotkania, można i nauczyć się czegoś nowego i miło spędzić czas przy ploteczkach i pysznym poczęstunku. Chusty są przepiękne, szczerze podziwiam, bo ja nie potrafiłabym zrobic takiego cudeńka.
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie było🙂biorę się za chustę. Jedna z Ol😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz musimy odrobić pracę domową nawet jeśli oficjalnie została odwołana. Ale my mamy zadanie pt. " Dla Chętnych"

      Usuń
  13. Już 12 lat? Wow... Gratuluję i mam nadzieję, że będziesz pisać jeszcze co najmniej drugie tyle :) Bardzo lubię do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko, bardzo mi miło.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Gratulacje stażu blogowego. :) Mam o dwa lata dłuższy staż i na razie nie nudzi mi się to co robię w swoim małym miejscu Sieci.

    Rękodzieło robi wrażenie na mnie, te kolory, wszystko jest na wielkie tak. :)

    Są ludzie kierujący się recenzjami. Jak można pomóc to chętnie napiszę recenzję dla nich. Wszyscy będą zadowoleni.

    Książka faktycznie nietypowa, jednak napisana tak, że się nie nudzi za mocno.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Potrze!
      Zaskoczyłeś mnie długością swojego blogowego stażu!
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Gratulacje z okazji rocznicy powstania bloga!
    Masz bardzo fajne koleżanki, tyle wspólnych tematów do pogadania.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu!
      Tak, znamy się od dawna i z przyjemnością się spotkałyśmy na wspólnym działaniu!
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  16. Wspaniałe są takie spotkania i rozmowy o wspólnych pasjach. Piękne chusty. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj ciepło, pięknie zdjęcia kwiatów i jeszcze te chusty , nosząc takie chusty nie sposób się nie uśmiechać bo mają pozytywną kolorystykę i energię. Fajnie, że czytasz książkę o inteligencji emocjonalnej, to ciekawe, myślę, że Ty masz dużą inteligencję emocjonalną choć jedna z jej cech empatia czasem przeszkadza w życiu pozdrawiam ciepło i gratuluję Bloga i wszystkiego co dobre z okazji rocznicy Twojego Bloga

    OdpowiedzUsuń
  18. Super chusty i super spotkanie :) Ja ostatnio właśnie myśl o organizowaniu takich twórczych spotkań, w tym celu też troszkę załozyłam nowego , właśnie dziś bloga sPloty babskie:): Zapraszam na moja nowa odsłonę, troszkę inna ja:) Pozdrawiam serdecznie Jola kiedyś Pat:) a ha Jak fajnie Cię zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń