wtorek, 19 kwietnia 2022

To już 10 lat!!!

Dzień dobry, dziękuję za życzenia świąteczne, komentarze. Witam nowych obserwatorów mojego bloga - Sikorko Landię. 22 kwietnia minie 10 lat odkąd prowadzę tego bloga. To już dekada!
Na zdjęciu pojemnik "Żaba", który kupiłam na wielkanocnym kiermaszu sztuki ludowej. Bardzo lubię tworzyć kompozycje z tego co mam pod ręką, pasujące do aktualnej tematyki. Po prawej stronie barwinek ogródkowy i borówka leśna. Nie miałam żytka, ani rzeżuchy, barwinek sprawdził się u mnie jako dekoracja wielkanocnego stołu.
Dekoracja na komodzie.
Przez święta hiacynty bardzo podrosły.
Dekoracja z parapetu okiennego w kuchni.
Obrazek "Mostek w parku" oprawiłam w nową ramkę w kolorze miętowym.( Widzieliście go w poście z 8 kwietnia 2016 roku- "Mostek w parku").
To dekoracja mojej siostry.
A to dekoracja w klasie.
Moje koty.
Ta "panienka" przychodzi do nas na darmową michę.
I ta też. I jeszcze jedna czarna i pręgowany, podpalony płeć nieznana, bo nie daje się ani złapać, ani pogłaskać.
Niedawno zamawiałam książki i kupiłam również tę. Długo się zastanawiałam- kupić nie kupić, bo czytadła staram się pożyczać z biblioteki. Ale zamawiając inne książki "dorzuciłam" i tę. Zaczęłam ją czytać w sobotę wieczorem a wczoraj zarwałam noc, żeby ją dokończyć.O drugiej w nocy musiałam biec po chusteczki jednorazowe, bo wzruszyłam się do łez. Akcja książki toczy sie w XVIII wiecznej Anglii. Młoda kobieta Bess, żyjąca ze sprzedaży krewetek na londyńskim targu zaraz po urodzeniu córki postanawia zostawić ją na wychowanie w przytułku.Ubóstwo i samotne rodzicielstwo popchnęły ją do tego kroku. Zbiera pieniądze, które będa jej potrzebne,aby zapłacić za opiekę odbierając dziecko.Po 6 latach wraca po dziewczynkę...ale odebranie Clary z przytułku okazuje się niemożliwe...Można zastanawiać się, czy podobne zakończenie tej historii mogło się wtedy tak ułożyć, ale co tam. W dzisiejszych trudnych czasach potrzebujemy happy endu. A książkę czytało mi się naprawdę świetnie. Tego było mi trzeba. A okładka mimo,że miękka- moim zdaniem- działa na wyobraźnię. I obowiązkowo jeszcze cytat z tej książki-"Przyjaźń zapisuje się w marmurze, a urazy w pyle"
To tyle na dziś. Jeszcze raz dziękuję!Dobrego tygodnia!

30 komentarzy :

  1. Wszystkiego dobrego po Świętach moja droga :) Piękne dekoracje, szkoda tylko że pogoda taka nie pasująca do Świąt Wielkanocnych, coś to słoneczko nie chce nas dogrzewać, ale widzę że Twoim czworonożni przyjaciele radzą sobie dobrze im pogoda nie przeszkadza -:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko,
      To prawda, deszczowe chmury wiszą nisko, ale nie pada. Ponoć deszcz ma przyjść jutro. Korzystając z poświątecznego wolnego dnia chciałabym wykonać mały spacerek. Może się uda.
      Moje koty przyzwyczajone do chłodu, nie mieszkają w domu, a w budynku gospodarczym. Muszą sobie dawać radę.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga.!!! Oby istniał jak najdłużej.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Właśnie odwiedziłam Twoją piękną galerię!
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Gratuluję pięknej rocznicy blogowania!
    Dekoracje bardzo gustowne, podkreślają wyjątkowość świąt. Kotki skradły moje serce, takie przytulasy z nich :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu!
      To moja 16 letnia kocica Figa i jej dzieci, już dorosłe.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Gratuluję tak wspaniałej rocznicy. Twoje posty są bardzo interesujące, lubię je czytać.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu!
      Miło to czytać.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Gratulacje Izabelko - to piękna, okrągła rocznica. Moim blogom dyszka stuknie w listopadzie:)
    Bardzo ładne, świąteczne dekoracje a haftowany obraz to prawdziwa perełka. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wynik. U mnie też niedługo stuknie dekada. Życzę ci jeszcze wiele lat blogowania. Taki wynik oznacza , że blog jest przyjemnością , a nie obowiązkiem. Śliczne dekoracje. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie przytulonych kotów mnie rozczuliło. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudny pojemniczek ❤ Super wynik już❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!!
    Śliczne dekoracje a koty wszystkie słodziaki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Zleciały te lata..pisanie wciąga...ja też jakos tyle lat piszę z przerwami ale ciągle wracam...Zaglądam na blogi innych , także i do Ciebie właśnie..kto by pomyślał,że tyle lat sie znamy i nie znamy:):)Gratulacje!!! i następnych 10 lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju aż 10 lat? Gratuluję :D. Przepięknie udekorowałaś na Wielkanoc <3. A po tę książkę z przyjemnością bym sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dekady pisania bloga - to szmat czasu! Lubię tutaj wpadać - tyle w Tobie radości i optymizmu! Dekoracje wspaniałe, a kotki... aż sama chciałabym je pomiziać.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Ci życzę kolejnych owocnych i inspirujących lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach dekada - gratulacje. Świętujemy ten sam wiek bloga, ale ja za kilka dni. Także no piękny staż pobytu w internecie i prowadzenia strony.
    Kotki przepiękne, do mnie też jeden przychodzi na darmową michę:)
    Książkę już zapisuje, będę czytała!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje z całego serca :))) To dużo czasu! Mam ciutkę mniejszy staż o rok :))n Pozdrawiam kochana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie,
    Jestem tutaj po raz pierwszy, ale jest tutaj tak przytulnie i domowo :-). Dekoracje pilne, klimatyczne, takie swojskie - przypominają dzieciństwo :-). o matko jakie Ty masz urocze te kociaki <3
    Gratuluje także pięknego stażu na blogu :-)

    pozdrawiam\Karolina

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna rocznica prowadzenia bloga. To kawał Twojego życia :-). Pozdrawiam i aby tak dalej :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna rocznica! 10 lat to naprawdę kawał czasu, z całego serca gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuję za odwiedziny i z niecierpliwością wyczękuję kolejnego wpisu <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za przemiły komentarz u sibie i życzę Ci wsoaniałego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. U Ciebie jak zwykle tak przytulnie :) Aż miło! Piękna rocznica! Życzę Ci kolejnych wspaniałych blogowych rocznic i wielu inspiracji :) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj ciepło, gratuluję rocznicy Bloga, to wspaniale, że tak ciekawie piszesz i jeszcze te zdjęcia, które mnie wprowadzają w dobry nastrój...a Twoje koty widać, że się lubią i pięknie wychodzą na zdjęciach
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacja rocznicy. Książkę zapisuję do przeczytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie ♡
    Wow, piękny wiek! Gratuluję wytrwałości i twórczości! Życzę kolejnych cudownych lat na blogu, pełnych zabawy i kochanych czytelników!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Po raz kolejny bardzo dziękuję za odwiedziny i życzę pięknego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń