niedziela, 10 kwietnia 2022

Kiermasz świąteczny w Niedzielę Palmową

Witajcie! Dziś kilka zdjęć z Kiermaszu Świątecznego, który odbył się w łęczyckim Domu Kultury w Niedzielę Palmową.
Mistrzynie szydełka prezentowały swoje wyroby.
Serweta wykonana nićmi 10, duża szpula Ariadna, krochmalona ługą.
Nie mogłam oderwać wzroku od tego rękodzieła.
Tę serwetę Pani G. zrobiła w miesiąc.
Stoisko z papierową wikliną.
Kurki i jajeczka.
Serduszka z haftem cieniowanym.
Obrusy i kartki. Stoisko Pani Jadzi z Ozorkowa.
Oraz inne drobiazgi z tegoż stoiska.
Ceramika
To stoisko cieszyło się największym zainteresowaniem.
Niebieska grafika z łęczycką starówką. Tu stanąć, tamto zobaczyć, z tym i tamtym pogadać...To lubię. Ale nie myślcie, trochę kasy wydałam, bo głupio tak strzelać foty za friko.
Przed wyjazdem z miasta wizyta w Naszym Naleśniku. Mały naleśnik( dla dzieci) gryczany z farszem pieczarkowo- szpinakowym. Ale wcześniej msza w farze. Kościół pękał w szwach. Dziekan w konfesjonale. Ja w kościele po prawie dwóch latach.( od Wielkiego Postu w swojej parafii) To jak powrót do domu po dalekiej podróży.
I latte. Widzicie w głębi hiacynty?!
A to moje.Dziękuję za zaglądanie, czytanie, komentowanie.
Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych. Mimo wszystko.

21 komentarzy :

  1. Wspaniały kiermasz, oj było co oglądać:) Jestem pod wrażeniem tej serwety zrobionej w miesiąc - nie do wiary!
    Dziękuję Izabelko za życzenia. Tobie i Twoim bliskim również życzę spokojnych i zdrowych Świąt Wielkanocnych, pełnych wzruszeń i dobrych myśli. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zobaczyłam hiacyntów. Słoneczko na kawie przesłoniło mi oczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie przedświąteczne kiermasze. Zawsze coś się znajdzie da siebie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczności. Szczególnie mnie zauroczyły te kurki. Są urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest w czym wybierać i nacieszyć oczy. Mamy bardzo zdolnych rękodzielników i szeroki asortyment.
    Tobie i Twoim bliskim wszelkiego dobra na nadchodzące święta Wielkiejnocy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudeńka! Ja też dopiero niedawno wróciłam do kościoła po pandemii... Udezryło mnie, że chodzi chyba teraz mniej ludzi. Jedynie w niedzielę palmową były tłumy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknycg Swiąt!!!:):):):):

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko piękne. Ty też robisz różne cuda🙂 ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne rękodzieło. Kochana , spokojnych i rodzinnych świąt życzę i pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie kiermasze, można zobaczyć wiele wspaniałości.
    Życzę Ci radosnych, pogodnych i zdrowych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne są te serwetki i takie serwretki sprawiają, że zwykły stolik staje się niezwykły i elegancki to dzięki Twoim serwetkom
    ŻYCZĘ TOBIE DUŻO SPOKOJU I RADOŚCI, DOBREJ ENERGII I TYLKO DOBRYCH EMOCJI

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie przepiękne są te hafty! Naprawdę, zawsze podziwiam osoby, które umieją zrobić coś tak ładnego! Życzę wesołych i zdrowych świąt!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na najnowszy post!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jest piękne! I z pewnością gdybym trafila na taki kiermasz, musiałabym coś kupić, albo trochę więcej niż coś;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace na kiermaszu świątecznym. U mnie pierwszy raz zrobili kiermasz wielkanocny. Wesołych świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie dziękuję Tobie za życzenia, te jajeczka w koronce to jest to!!!!!!!
    co do Twojej refleksji - Ludzie wysoko wrażliwi bardziej przeżywają jak ktoś postępuję nie fair. Człowiek o tym myśli i myśli i zastanawia się dlaczego inni nie mają zasad i wrażliwości, tymczasem to my się męczymy bo tych ludzi nie da się zmienić wiem bo próbowałam niektórym coś wytłumaczyć ale bez sukcesu, czasem nie da się i trzeba przestać o nich myśleć - łatwo pisać ale da się skierować uwagę na np cos innego
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały kiermasz.
    Wszystkiego dobrego na trwające święta. Zdrówka - no ono najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ceramika to coś, co lubię najbardziej :)
    Pięknych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko takie piękne! Nie mogę się napatrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda Twój okienny parapet, i bardzo dziękuję za komentarz i jak zwykle mądry i trafny w 100% pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń