niedziela, 20 sierpnia 2023

Kremowe serwetki

Witajcie w upalną niedzielę! Dziękuję za zaglądanie, czytanie, komentowanie i wspaniałą dyskusję. Dziś zaprezentuję swoją radosną twórczość czyli 4 serwetki w kolorze kremowym.
Jedna z małych, w tle bogactwo owoców i warzyw późnego lata.
Kolejna z małych.
Duża, słonecznikowa. Takie lubię najbardziej, o nieregularnych kształtach przypominająca słonecznik, bo czyż w dobie tak rozwinietej fotografii musimy dosłownie kopiować rzeczywistość?!
Wszystkie trzy małe.
Zainspirował mnie blog Sivki. Serweta sfotografowana na rżysku.
Widok na pole w słoneczny ranek.
A potem ulewa. I lało, i grzmiało przez cały dzień...
A tak wyglądało pole jęczmienia w czasie totalnej ulewy. W Łęczycy połamało wtedy drzewa i podtopiło niektóre ulice.
Zachód słońca.
Dziś znowu upalny dzień...Fontanna z ogrodu przy Pałacu Herbsta.
I ogródek kawiarniany w ogrodzie Herbsta. Byłam tam w piątek tydzień temu. Napiszę o tym niebawem. Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie, idę odwiedzić Wasze blogi, bo pojawiło się sporo nowych postów.

38 komentarzy :

  1. Serwetki śliczne. tak, ta słonecznikowa jest rewelacyjna. Zdolniacha z Ciebie:) U mnie od dwóch tygodni zero deszczu. Wszystko schnie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Izo,
    Początkowo myślałam, żeby ją zrobić jeszcze w jasnożółtym kolorze, ale ona ma akurat dość dużą średnicę i mimo, że bardzo przyjemnie mi się szydełkowało, trochę to trwało. A chcę się zająć innymi projektami.
    Taki długotrwały brak deszczu jest przykry, bo nawet drzewa, które mają dostęp do głębszych pokładów wody wyglądają jak omdlałe.
    O ogródku nie wspomnę...A wystarczy jeden dzień intensywnego deszczu, jaki mieliśmy w miniony piątek, a wszystko z ulgą zaczyna oddychać i zieleń znowu staje się prawdziwie zielona, i bujna !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, wspaniałe są Twoje serwetki! Chyba teraz dla odmiany Ty zainspirowałam mnie i wydziergam może jakaś serwetkę 😉🙃🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja droga.
      Myślę, że to jest też nasza misja- wzajemnie się inspirować, doceniać i wspierać wysiłki.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Uwielbiam takie cuda wykonane szydełkiem . Wymagaja wiele precyzji i cierpliwości. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetki to istne cudeńko! Wszystkie piękne, nie umiałabym wybrać najładniejszej.
    Pozdrawiam z upalnego lasu :( wyczekuję deszczu i chłodku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu,
      U nas właśnie popadało i od dziś ma być chłodniej.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Piękne i jakie różnorodne, a ogrodowe plony imponujące!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko,
      Plony w większości zakupione na targu. Swoje mam pomidorki koktajlowe.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Serwetki przepiękne! Upały powodują, że przestaję mieć ochotę na robótki, choć i tak trochę powstaje.
    Ogródek bez podlewania by nie przetrwał niestety, a tak mogę się cieszyć pysznymi pomidorkami.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. The craftsmanship combined with the sunny morning, with the beauty of nature can only bring a very good result.
    ♥ Poetic and cinematic greetings.
    💋 Kisses 💋

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezmiennie podziwiam Twoje szydelkowe prace. Ja jakoś w lato nie mogę się skupić na swoim hobby. Zresztą, lato to dla mnie czas wzmożonej pracy zawodowej.
    Te piątkowe burze osobiście przeżyłam, bo byłam w tamtych okolicach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serwetki śliczne. U mnie ostatnio serwetkowy zastój i będzie trwał aż skończę dużą robótkę, ktora ma być prezentem. Niby już niewiele zostało, ale teraz po pracy zawodowej więcej czasu poświęcam pracom w ogrodzie i czytaniu niż szydełkowaniu . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Acho interessante quem tem habilidade para fazer “tricot e crochet”.
    Seus guardanapos ficaram bonitos.
    E que privilégio o seu poder de viver rodeado pela natureza.
    Abraços e boa semana!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe serwetki. Fontanna piękna, a ogródek też niczego sobie. Czekam na więcej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te Twoje serwetki, Izuniu. Jestem pod ich ogromnym wrażeniem. A po takim rżysku sama chętnie bym pochodziła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne serwetki! Podziwiam :) Czekam na relację z tych ogrodów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne. Uwielbiam cuda robiona na szydełku. Moja mama też robi. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam w domu kilka szydełkowanych serwetek, choć sama ich nie zrobiłam... nie potrafię.
    Za to potrafię docenić pracę innych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne serwety. Podziwiam je. Ja tak nie umiem. Urzekło mnie też zdjęcie pola w deszczu. Niesamowite jest. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne serwetki, wszystkie są piękne.
    Bardzo podoba mi się fontanna, mam nadzieję, że napiszesz o niej więcej w następnym poście.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie trzy są naprawdę prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Serwetki robią wrażenie. Zwykle koronkowe dzieła do mnie nie przemawiają, a te mają w sobie coś intrygującego.

    Upały nieco mnie już męczą. Może nawet nie upały tylko taka duchota dziwna. Ale niedługo może będzie chłodniej. :)

    Książka ,,Mars" to wizja przyszłości, chociaż patrząc po lądowaniu łazika z Indii na Księżycu może być to przyszłość wcale nie tak daleka.

    Też nie chciałbym się przenosić poza Ziemię. :)

    Dzięki za uznanie dla mojej recenzji.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie książka ,,Distortion" pełna była akcji, co mi odpowiada.

      Proszę bardzo jeśli o serwetki chodzi. :)

      Dzięki za uznanie dla moich recenzji. Staram się wyciągnąć z książek tyle, żeby zachęcić, a jednocześnie nie spojlerować za mocno fabuły.

      Też mi odpowiada nieco chłodniejsza aura. Dziś na przykład było przyjemnie ponad miarę. :)

      Pozdrawiam!
      https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

      Usuń
  21. Serwetki bardzo ładne :) co mi przypomniało, że dawno już po szydełko nie sięgałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lindas servilletas. Me encanta la fuente. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  23. Qué bonitas tus labores en servilletas.... Las verduras, las imágenes, la fuente... Un placer disfrutar tu entrada. Gracias!
    Abrazo! 🌞

    OdpowiedzUsuń
  24. Serwetki przepiękne, nie wiem które bardziej mi się podobają.
    Fajnie się prezentują z warzywami i na polu😀.
    Super sprawa z fotografowaniem w slomcubi deszczu tego samego widoku, jak to perspektywa ma ogromne znaczenie 😎.
    U nas pada od soboty i ogólnie jesień 😑

    OdpowiedzUsuń
  25. super cute napkins, i like all of them. i wish i can create something like that, too.

    JULIE ANN LOZADA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne serwetki. Mają różne wzory a każdy ciekawy. Piękny zachód słońca uchwyciłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie prezentuje się Twoja serwetka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Serwetki prześliczne, moja świętej pamięci babcia miała dar do tego typu robótek krawieckich - jak ta pogoda na polach potrafi zmienną być
    cieplutko pozdrawiam po wakacyjnej blogowej przerwie

    OdpowiedzUsuń