środa, 23 grudnia 2020

Życzenia na Boże Narodzenie 2020

Wesołych Świąt! Zdrowych i spokojnych!
Moja zimowa wioska. Domki zaczęłam kupować już pod koniec listodada. Dziś dokupiłam 3 miniaturowe choineczki...Szukałam zielonych, obsypanych sztucznym śnieżkiem, ale gdy w czasie zakupów trafiłam na przeźroczyste plastikowe świecące, migające, uznałam,że mogą być.Gdzieś słyszałam,że Polacy w tym roku otaczają się świątecznymi gadżetami wyjątkowo intensywnie. Ja w każdym razie- tak.
Dziękuję za liczne komentarze pod poprzednim postem. Widzę sporo nowych wpisów, więc wybieram się, więc wybieram się do Was z wizytą. Owocnych przygotowań i miłego świętowania.

22 komentarze :

  1. Miło Ciebie zobaczyć :) Naprawdę. Śliczne domki :)

    DLa Ciebie także spokojnych Świąt, które przyniosą ukojenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ervisho!
      Mam nadzieję, że tak będzie!
      Pochłaniała mnie praca i wynikający z niej rytm...Teraz przerwa świąteczna i czas na inną aktywność.
      Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

      Usuń
    2. Mam nadzieję że w Święta zaznałaś spokoju... Oby Nowy Rok przyniósł same piękne chwile

      Usuń
  2. Pięknych, błogosławionych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na Twój przedświąteczny wpis 😊. Zdrowych, spokojnych świąt, które wyniosą Nową Nadzieję, oderwą nas od codziennej gonitwy i dadzą chwilę wytchnienia wśród bliskich. 🥰🌲🌠

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj jest ten rodzaj ciszy,
    Że każdy wszystko usłyszy:
    I sanie w obłokach mknące,
    I gwiazdy na dach spadające,
    A wszędzie to ufne czekanie ?
    Czekajmy - dziś cud się stanie
    Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia, wszystkiego dobrego! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia, zdrowia, zdrowia oraz spokojnych i ciepłych Świąt .
    Nie miałam pojęcia , że istnieją takie domki.
    Miło wiedzieć, że u Ciebie wszystko dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknych Świąt 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrych świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta zimowa wioska! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim zdrowych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dekoracje;) Zdrowych i Wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za życzenia. I ja Tobie życzę wszystkiego co najlepsze na te święta. Mimo wszystko. Piękne ozdoby, ach, mogłabym na nie patrzeć bez przerwy.

    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Izabelko za piękne życzenia. Tobie i Twoim bliskim również życzę spokojnych i zdrowych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne domki, szczęśliwych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia i pomyślności w całym nadchodzącym 2021 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, beautiful decorations!
    Merry Christmas to you and family!

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego dobrego na poświąteczny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne świąteczne dekoracje :) Szczególnie podobają mi się te domki :) Z świątecznymi życzeniami się spóźniłam, ale śpieszę z noworocznymi :) Życzę Ci dużo zdrowia, radości i wszelkiej pomyślności w tym nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne dekoracje ❤ Dobrego 2021 ❤

    OdpowiedzUsuń