poniedziałek, 5 lutego 2018

Bieżnik z kwadratów

Witajcie, tak energetycznych komentarzy jak pod poprzednim postem- dawno nie miałam.Dziękuję! Dziś chcę pokazać bieżnik, który powstaje z kwadratów. W ubiegłym roku już prezentowałam te elementy.Były cztery, zrobiłam jeszcze kilka i w tej chwili jest ich 10.Pomyślałam,że chcę aby ten bieżnik był dłuższy i kontynuuję pracę, czyli szydełkuję kolejne kwadraty.
Zastanawiam się, czy oprócz wydłużenia nie poszerzyć go o kolejny kwadrat?!
Każdy kwadrat niczym małą serwetkę szydełkuję ciut dłużej niż film fabularny.
Cytat, który za chwilę przytoczę pochodzi z książki Irwina Shawa "Lucy Crown".Czytałam ją po raz pierwszy dawno temu.Obecnie pożyczyłam ją z biblioteki,żeby przeczytać jeszcze raz, bo zupełnie nie pamiętam fabuły. Za to ten cytat...nie sposób go zapomnieć.Zresztą przeczytajcie sami."Kiedy odwracamy się wstecz, by spojrzeć w przeszłość, rozpoznajemy określony punkt na taśmie czasu. Punkt, który okazał się decydujący, od którego poczynając przemienił się wzór naszego życia.Moment, w którym nieodwołalnie ruszyliśmy w nowym kierunku.Ta odmiana może być równie dobrze skutkiem świadomego zamiaru, jak i przypadku.Możemy pozostawić za sobą uczucie szczęścia albo ruinę i kroczyć naprzód ku innemu szczęściu albo ku bardziej gruntownej ruinie.Ale nie ma już dla nas powrotu."
Fiołeczki, które ostatnio kupiłam bardzo przypominają miniaturowe ciemierniki. Jeśli i Wam się podobają, dedykuję je w podzięce za zaglądanie, czytanie, komentowanie.Dobrego tygodnia!

24 komentarze :

  1. Bieżnik już jest piękny.
    Fiołki nie chcą u mnie rosnąć, a szkoda, bo są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszerza bieżnik ☺ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę, bo do tego potrzeba sporo kwadratów.Ostatnio miałam na stole brązowy bieżnik lniany i on biegł pośrodku całego stołu i "zwieszał się" z jednego i drugiego końca.Efektowne i zastanawiam się czy z tym nie zrobić tak samo.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Jaki piękny bieżnik będzie!!Ja bym go jeszcze troszkę poszerzyła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu, Twój głos jest kolejnym za poszerzeniem.Wezmę to pod uwagę,a jeśli się tego podejmę w międzyczasie będą powstawać inne prace( bądź będę kończyć inne zaczęte prace) bo powtarzanie elementów zawsze jest trochę monotonne i wymaga przerywników. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. mam kilka takich punktów zwrotnych... kilka na pewno są dziełem przypadku. A część pewnie przeznaczenia :)Powrotu nie było.

    Dziękuję za przesliczne kwatki, uśmiech wywołują.
    Oczywiście prace szydełkowe podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alis, ja dlatego wróciłam do tego cytatu,bo opisuje, co sama przeszłam...Dzięki za słowa w komentarzu zawarte.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Piękny i bardzo prawdziwy tekst. Każdy w swoim życiu ma takie zakręty, czasem wywołane celowo, czasem los nimi steruje. Powrotu niestety nie ma. A może dobrze, że nie ma :)
    Fiołek piękny. Dziękuje za życzenia i Tobie również życzę dobrego tygodnia :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, za Twój komentarz!Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Piękny bieżniczek! Takich fiołków nie spotkałam, mają bardzo ciekawie wyglądające kwiaty.
    Cytat bardzo prawdziwy, z życia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bieżnik jest śliczny, a ciemierniki uwielbiam,a takich oryginalnych fiołków nigdy nie widziałam. Dziękuję za życzenia. Dobrego dnia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nino! Gdy te fiołki zobaczyłam w markecie-wiedziałam,ze będą moje! Przyjemnego tłustego czwartku!

      Usuń
  8. Czy te inne prace:) to np. sweterek :)? Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. O,raju! Wspaniały ten bieżnik! Aż mi wstyd, że na takie duże formy jakoś brak mi cierpliwości.Podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danielo! Ja rzadko sięgam po duże formy, a jeśli już "rozciągam" je w czasie...Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Piękny bieżniczek Izuniu,ja też bym go poszerzyła,ale to moje zdanie 🙂
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko! Jesteś trzecią osobą, która mówi,że dobrze byłoby poszerzyć. W tej wersji, którą widać na zdjęciu to 5 kwadratów!To niedużo... Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  11. Śliczny bieżnik, a fiołeczek mnie zachwycił! Nie widziałam jeszcze takiego koloru! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję! Ja też pierwszy raz spotkałam fiołka w tym kolorze, dlatego się skusiłam...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń