wtorek, 5 marca 2013

Kwadratowa serweta i "Downton Abbey"

Serweta kwadratowa w kolorze ecru i ciemnożółtym.Postanowiłam,że zrobię trzy takie i po wypraniu i wykrochmaleniu połączę w jeden bieżnik.Druga jest groszkowo- beżowa i to połączenie nie jest zbyt fortunne.Nie prezentuję jej, bo się zwija.Dopiero po wykrochmaleniu i napięciu będzie się dobrze prezentować.Jest jeszcze trochę czasu do świąt i może uda mi się zrobić trzecią.W tym roku uparłam się na serwetki kwadratowe z geometrycznymi wzorami.W robocie jest jedna mała,a chce zrobić komplet czterech serwetek.Każda w tym "komplecie" będzie inna, bo nic mnie tak nie wkurza jak robienie w kółko tego samego.Dlatego marzę o zrobieniu dużej serwety lub obrusa patchworkowego i ciągle to odsuwam w czasie.Dojrzewam też do zrobienia wielkiej narzuty w kolorowe kwadraty z włóczki.Bardzo coś takiego ożywia wnętrze, szczególnie zimą kiedy szaro i buro. Wiosna idzie, czas pomyśleć o jakiejś gimnastyce....Na pewno słyszeliście o ćwiczeniach izometrycznych.Polegają one na napinaniu i rozluźnianiu mieśni-zupełnie mimochodem.Te ćwiczenia wprowadza się już nawet w przedszkolu, wiem bo robiłam to z dzieciakami.Zacząć można jeszcze w łóżku.Głowę wciskać przez sześć sekund w poduszkę, a nastepnie rozluźnić mięśnie.Jest to świetne ćwiczenie na "rozruszanie" sztywnego karku.Ciąg dalszy nastąpi...Przeczytałam wczoraj jak dbać o nerwowe serce.Mianowicie zrezygnować z oglądania dzienników, audycji publicystycznych, emocjonujących filmów.itp Suuuper.Jestem typem skowronka i kładę się spać wcześnie.Sęk w tym ,że naprawdę dobre filmy nadawane są dość późno.Wczoraj dotrwałam do 21.50 i na TVP1 obejrzałam pierwszy odcinek kostiumowego serialu" Downton Abbey".( będzie 7 odcinków) Naprawdę niezły.Komu się podobał" Gosford park" z przyjemnością obejrzy ten serial.Życie wielkiego domu z pozycji angielskiej szlachty i silnych zastępów służby. Pozdrawiam wszystkich, dziekuję za komentarze, Tobie Iwonko dziś w szczególności.Życzę miłego popołudnia.

1 komentarz :