piątek, 29 czerwca 2012

Truskawkowe serduszko

Niedawno skończyłam ten niewielki hafcik. Myślałam,że szybciej się z nim uwinę, tymczasem haftowałam bite trzy tygodnie. Po oprawieniu w ramkę będzie ozdabiał kuchnię.
   Zaczęły się wakacje...choć ja wakacji jeszcze nie mam. Cały lipiec będę pracować. Tyle,że nie tak jak dotychczas od 11.30 do 18.00, ale od 9.00 do 14.00. Dobra i ta zmiana, szczególnie latem.
    Wymyślilam już sobie projekt hafciarski na lato. Ciekawe w jakim stopniu go zrealizuję?! Napisze o nim po opublikowaniu pierwszego hafciku.
Najbliższe wolne dni zamierzam przeznaczyć na sprzątanko, bo po niedzieli przyjeżdżają dziewczyny- Justyna i Kalina.

1 komentarz :

  1. Piękne to kwiatowe serduszko,będzie ładną ozdobą w kuchni.Projekt o którym wspominałam u siebie na blogu nosi nazwę "Lepszy Start" ,być może w zasadach działania to cos podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń