czwartek, 14 lutego 2019

Upominek w Walentynki

Witajcie! Dziękuję Wam za zaglądanie, czytanie i komentowanie. Dziś Walentynki, poranek pełen niespodzianek! Jakiś czas temu zapisałam się do Joli z bloga Hafty na wierzbie na zabawę -Podaj dalej.A dziś dostałam od Joli paczuszkę, a w niej? Zobaczcie sami.
Kordonek, świece i mydełka.
Jedno z mydełek- prześlicznie zapakowane.
Mydełka Jola robi tylko i wyłącznie na tłuszczach roślinnych połączonych z maceratami ziołowymi z dodatkiem pyłku i wosku pszczelego.Zapach jest cudowny-delikatny, ziołowy, miodowy! A tłuszcze roślinne z których powstają te naturalne mydełka to: masło kakaowe, masło shea, olej kokosowy, olej babassu, olej rycynowy, olej z pestek winogron, oliwa.
Mydełko i świeca. Świeca z wosku pszczelego. Płomień świecy z wosku pszczelego jonizuje powietrze,a zapach wydzielany przez wosk jest korzystny dla układu oddechowego.
Biały kordonek, z którego wyczaruję,a nie powiem.Niespodzianka. I jeszcze te śliczne aplikacje, kaczuszki, zajączki! Jolu, bardzo Ci dziękuję!
Otrzymałam upominki od Joli i teraz kolej na mnie. Aby zabawa, która daje tyle radości mogła być kontynuowana, muszą się do mnie zgłosić dwie osoby, dla których ja z kolei będę przygotowywała upominki.Mam na to rok!Bardzo proszę zgłaszajcie się, dajcie znać w komentarzach! Miłego świętowania Walentynek i udanego weekendu.Radosnego dzionka, w serduszkach słonka!

34 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Joli, też jestem tego zdania. Ślicznie pachną. Pozdrawiam

      Usuń
    2. ach szkoda że przez komputer nie można poczuć zapachu:)

      Usuń
  2. Jak miło dostawać takie upominki,ciekawa jestem ,co wyczarujesz z tego kordonka.Mam ochotę zgłosić się do takiej zabawy,bo kiedyś haftowałam (może wrócę?),szydełkowałam,dopóki palec nie zaszwankował,ale nie wiem na czym polega ta zabawa.I czy dam radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Basiu, widzę,że masz ochotę.Pomyśl i daj znać.
      Zabawa -Podaj dalej wygląda tak:
      Zgłosiłam się do Joli,aby wziąć udział w zabawie. Ona miała rok na przygotowanie upominków dla mnie i drugiej osoby.
      W momencie otrzymania upominku to ja z kolei szukam dwóch osób, które chcą wziąć udział w zabawie. I mam rok na przygotowanie upominków.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Takie mydełka to skarb , a kordonek każdą rękodzielniczkę cieszy. Ciekawe co będziesz dziergała ? Miłych Walentynek 🌹🌹💋❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłych Walentynek Marysiu! Mam już pewne plany co do kordonka i mam nadzieję niedługo je zrealizować,ale jeszcze nie chcę mówić ,co to będzie! Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Świetny upominek! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem bardzo zadowolona! Miłych Walentynek Danusiu! Pozdrawiam

      Usuń
  5. Wspaniały prezenty dostałaś. Wyobrażam sobie zapach tych mydełek, a do tego są naturalne, w świecie gdzie otacza nas sama chemia.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,zapach jest delikatny, subtelny. Wkrótce wypróbuję jedno z mydełek i zobaczę jaka jest różnica między takimi naturalnymi środkami myjącymi,a tymi kupowanymi w sklepie.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Piekne prezenty dostalas. Swiece miodowe co roku kupuje na jarmarku i bardzo je lubie, maja mily slodkawy zapach, ale niedrazniacy. Widze, ze napisalas w komentarzu swoj adres mailowy, moja rada - za jakis czas wykasuj ten komentarz. Ja kiedys tez tak zrobilam dla kogos, jak Ty teraz. Niestety, zapomnialam go potem wykasowac i zostal na stronie, nie wiem na miesiac, albo dluzej. Ten adres wykorzystali spamowcy reklamowi,ktorzy jak sadze, czekaja na takie okazje i potem mialam duzy problem z zasmiecona do granic mozliwosci skrzynka pocztowa, reklamami spamami itp rzeczami. Oczywiscie zrobisz jak uwazasz, ale to moja rada. Pozdrawiam serdecznie An

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Usunęłam od razu. Wystarczy,że skrzynkę z komentarzami na blogu nam wypełnioną spamami. Na jeden komentarz przypada zazwyczaj kilka spamów.Dlatego między innymi wprowadziłam zatwierdzanie komentarzy. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Przepiękne prezenty dostałaś Izo:)
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i bogaty upominek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty otrzymałaś,takie naturalne, mydełko na pewno posiada wiele właściwości.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesli Ci sprawiłam choć trochę radości, to jest mi bardzo miło.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  11. Izuniu dostałaś wspaniałe prezenty,,wszystko wygląda pięknie.
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny prezent :D Mydełko super wygląda :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie świece i mydełka są prawdziwie ekskluzywne! Skład tych mydeł brzmi dla mnie jak poezja! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło otrzymać taki upominek. W serduszku cieplej ;)

    OdpowiedzUsuń