czwartek, 6 grudnia 2018

Kolorowe gwiazdki

Witajcie w Mikołajki. Był Mikołaj? Przyniósł prezenty? Mój niestety trochę się spóźnia, pewnie utknął w zaspach...Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, za zaglądanie, czytanie.Dziś chcę pokazać gwiazdki jakie niedawno wykonałam.
Do wykonania takiej gwiazdki użyłam kordonków w pięciu kolorach i koralików. Zachwyciłam się nimi kupując czasopismo,a potem okazało się,że wykonanie jednej zajmuje cały wieczór.
Tutaj jedna z pierwszych, gdzie na zasadzie prób i błędów zrobiłam promienie, dłuższe niż we wzorze i uznałam, że nawet nieźle.
Po łączeniach oczywiście zostają ślady, więc konieczne jest naszycie "kieszonki".Można do niej włożyć jakiś drobiazg. U mnie znalazł się mały cukierek. A zatem takie gwiazdki można wykorzystać do tworzenia kalendarza adwentowego.
Mija pierwszy tydzień Adwentu. Od niedzieli u nas rekolekcje. W internecie w tym roku najczęściej zaglądam na stronę Alateia. To tyle.Pozdrawiam Was serdecznie

38 komentarzy :

  1. No mój Mikołaj też gdzieś w zaspie, ale przecież ma prawo się spóźnić. W
    końcu ma tyle pracy 🙂
    Piękne gwiazdeczki!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Alinko!
    Wcześniej,czy później do nas dotrze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. I do mnie Mikołaj się spóźnia. hehe Prześliczne gwiazdki. <3 Życzę radosnego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko! Dobre życzenia są również ważne, umilają nam dni.Przesyłam Ci garść dobrych myśli.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Mikołaj bardzo zajęty , dlatego jeszcze do Ciebie nie dotarł!
    Przeurocze Gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Batko! Masz rację, Mikołaj najpierw musi odwiedzić wszystkie grzeczne dzieci.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze ze przypomniałaś, o internetowych naukach. Ja czasem oglądam Langusta na palmie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię słuchać tego człowieka.Sprawdziłam -odcinek z wczoraj nagrany już miał prawie 37 000 odsłon, to o czymś świadczy!
      Myślę,że to taka radosna ewangelizacja, za którą wszyscy tęsknimy.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Zrobiłaś gwiazdkom piękne zdjęcia. Ja bym je chyba nawet zostawiła tam,gdzie wiszą.
    A ja ciągle mam zamiar chwycić za szydełko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Rano, gdy robiłam zdjęcia była szadź, chciałam wykorzystać ten efekt. A potem w jednej chwili temperatura poszła w górę.Mroźne i suche powietrze nic by im nie zrobiło,ale ta wilgoć...nie wiem.
      Widocznie nadal dobrze Ci z haftowaniem,a za szydełko chwycisz jak przyjdzie czas. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Gwiazdeczki bardzo urocze, a na dodatek ze słodką zawartością :)
    Ja też ostatnio chwytam za szydełko w każdej wolnej chwili.
    Na pewno byłaś grzeczna, to Mikołaj wcześniej czy później dotrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu.Ewentualnie do kieszonki można włożyć kawałek świerkowej gałązki...Taki to czas,że ciągle szydełkujemy.A jednak zdążył na czas- przesyłka czeka na poczcie.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Gwiazdeczka jest cudowna. Przypomina mi taka kolorowa gwiazde, z ktora chodza kolednicy, super. Fajny pomysl z tym cukierasem, bardzo mi sie podoba :) pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję An. Tak masz rację, trochę wygląda jak gwiazda kolędników.Ale cukierek musi być naprawdę malutki.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Urocze gwiazdeczki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolorowe gawiazdki. Na choince prezentują się fantastycznie. Mikołaj mi dziś przyniósł perfumki i czekoladki - postarał się . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu! Dostałaś iście kobiece prezenty! Oj, postarał się ten Mikołaj, postarał! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Bardzo sympatyczne gwiazdki. Podoba mi się, że takie kolorowe i fajny pomysł z kieszonką. We Francji zamiast Mikołajek chodzi Saint Nicolas i rozdaje mandarynki. Nawet jednego spotkałam w belgijskim pubie i dostałam właśnie mandarynkę:D
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo.Sympatyczny zwyczaj rozdawania przez Mikołaja mandarynek.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolorowe gwiazdeczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorowe gwiazdki z cukierkami - fajne:). Kali też zrobiłaś? Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak,ale jej nie pokazałam jak teraz byli.Pozdrawiam

      Usuń
  17. Śliczne vwiazfki, ja w tamtym roku dekorowałam bombki ze styropianu cekinami! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. O to też daje piękne efekty.Pozdrawiam

      Usuń
  18. Izo bardzo pomysłowa gwiazdeczka i wspaniale się prezentuje,ma bardzo energetyczne kolory.
    Mam nadzieję że Mikołajek jednak dostarczył Tobie małe co nieco :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Małgosiu! Tak,spóźnił się troszeczkę ,ale dotarł.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. This is such a nice read. Love it ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń