piątek, 19 kwietnia 2019

Świątecznie

Kochani, życzę Wam Zdrowych Pogodnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego. Radości , Pomyślności, Miłych Gości,Smacznego Jajka i Mokrego Dyngusa
A to już mój stroik świąteczny.
Widziany z góry.
Zielonego ptaszka posadziłam na gałązce tawuły. W głębi świeczka- jajo, naturalna ekologiczna, którą dostałam od Joli.
Konstrukcja gniazdka powstała z łętów roślinnych, ususzonych, ubiegłorocznych.Po prostu znalazłam je w pobliżu kompostownika i pomyślałam,że świetnie spełnią swoje zadanie.Plastycznie dały się formować w wianuszek. Wnętrze wyścieliłam ciemniejszymi ususzonymi patyczkami, też znalezionymi na podwórku. Zielone piórka kupiłam w pasmanterii w ubiegłym roku, beżowo- białe dostałam od sąsiadów.Jajeczka są styropianowe.
Żółtego ptaszka kupiłam w ubiegłym roku,ale wtedy jakoś nie miałam pomysłu na to jak go wykorzystać. A dziś proszę- do kompozycji jak znalazł!.
Dziękuję serdecznie za Waszą Obecność, za zaglądanie, czytanie i komentowanie. Tymczasem idę czynić dalsze przygotowania. W przerwach będę zaglądać na Wasze blogi. Pozdrawiam

21 komentarzy :

  1. Piękna dekoracja !!!
    Dla Ciebie również Zdrowych i Wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę pięknych, pełnych rodzinnego ciepła i radości świąt. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne <3 Postawiłabym u siebie w domu :)


    Dla Ciebie i Twojej rodziny tówneiż pięknych, pogodnych, rodzinnych Świąt. Dużo ciepła, miłości, wzajemnej życzliwości, szacunku. Niech to będzie czas dla Was i Boga w sercu, czas, który zapamiętacie na długo i będziecie miło wspominac. Wszystkiego dobrego i pięknego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych Świąt Wielkanocnych w gronie najbliższych. Piękne dekoracje . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnego Alleluja, obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stroik
    Zdrowych i pogodnych świąt Zmartwychwstania Pańskiego dla Ciebie i Twoich najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W przerwoe między krojeniem sałatki a pieczeniem sernika, wpadłam złożyć życzenia WSZELKIEGO DOBRA nie tylko na świeta:):)!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Porobiłas piekne i pomysłowe dekoracje. W takich warunkach aż przyjemnie świętować i z całego serca życzę Ci zdrowych , spokojnych i ciepłych Świąt oraz dyngusa w ogródku dla spragnionych roślin.
    Bardzo dziękuję za kartkę;jest wyjątkowo śliczna. Ja widziałam na poczcie takie tandetne, że aż sztuczne zęby mogą rozboleć na ich widok.
    A co do urodzin, to Twoja kartka prawie się wstrzeliła i na moje-21 kwiecień.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt!
    Stroik bardzo pomysłowy - śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. o jakie przepiękne dekorację :D Wesołych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  13. Za życzenia dziękujemy i wzajemnie. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych wesołych i rodzinnych świąt! Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje! Rodzinnych świąt z czasem dla siebie i swoich bliskich życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Błogosławionych, pięknych świąt Wielkiejnocy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny i bardzo pomysłowy stroik. Życzę spokoju i radości w rodzinnym gronie. Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowych wesołych rodzinnych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń