poniedziałek, 17 grudnia 2018

Gwiazdki z koralikami

Witajcie! Wreszcie zrobiło się biało i mogę pokazać swoje prace w pięknej scenerii.
Szydełkowa gwiazdka z koralikami.
Ostatnio zrobiłam takich 6. To jeden z moich ulubionych wzorów.
Gwiazdka,a właściwie gwiazda ma średnicę 14 cm, kordonek Maxi.
Tym razem fotografowałam gwiazdki na sośnie.
Na jedną gwiazdkę zużywałam 64 koralików.
I jeszcze podkładka pod kubek.
A właściwie dwie.
A to mój prezent mikołajkowy włóczka Drops Delight kolor nr 4. Będzie szal.Ale musi trochę poczekać, bo teraz wiadomo, przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. Dziękuję za wszystkie komentarze. Życzę Wam spokojnych przygotowań, radosnej krzątaniny...

37 komentarzy :

  1. Bardzo lubię takie szydełkowe zawieszki.Twoje są zjawiskowe.No i zdjęcia piękne. Pod kubek podkładki szydelkowej nikomu bym nie położyła ,bo jeszcze się poplami a to już grzech ciezki:) .
    Wesołych i spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pobiegałam sobie rano po zaśnieżonym ogródku, co dobre dla zdrowia i jak widać dla zdjęć.
      Podkładka to głupstwo,robi się szybko. Ale niektórzy kładą haftowane ręcznie obrusy...
      Tobie również Jolu- Radosnych Świąt!

      Usuń
  2. Gwiazdki rewelacja! przepieknie wygladaja z koralikami!!! sa takie sniezne i blyszczace, super. Ja w tym roku robilam brokatowe, tzn z kordonka brokatowego. jako dodatek do prezentu. Opakowuje prezent w papier najczesciej szary, pakowy, daje piekna wstazke i dodaje robiona na szydelku sniezynke razem z karteczka imienna prezentu. Prezenty juz wyslalam, ale zupelnie nie pomyslalam, zeby zrobic zdjecie sniezynce. Welna na szal albo chuste azurowa cudowna. Pozdrawiam serdecznie An.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trochę widać na zdjęciach tych koralików,ale gdy się wrabia chciałoby się większego efektu.Założyłam ,że koraliki będą w tonacji pasującej do bieli. Jedna gwiazdka ma przeźroczyste, jedna mleczne.Są też perełki białe i kremowe.
      Rzeczywiście, szkoda,że nie sfotografowałaś tych brokatowych gwiazdek.
      Co do wełny, to skłaniam się do szala-etolki i jak przy tym pomyśle zostanę będę musiała dokupić włóczki, bo motki są po 5 dag.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Fantastyczne, a koraliki pięknie wkomponowane. Bardzo naturalnie wyszło, jakby prawdziwe płatki śniegu, przecudny efekt. <3 Życzę miłych, dalszych przygotować do świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko! Tobie również wszystkiego co najlepsze na ten przedświąteczny czas.

      Usuń
  4. Urocze Gwiazdki , te koraliki dodają im blasku :)
    A wełna - super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne gwiazdki i fajnie, że dałaś koraliki. Podkładki pod kubek bardzo przytulne.
    Mikołajkowy prezent idealny na ciepły szal!
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z koralikami są odrobinę cięższe,ale krochmal dał radę. Lubię takie małe serwetki z gwiazdkami, co roku staram się znaleźć nowy wzór, by wzbogacić kolekcję.
      Tak, myślę,że będzie ciepły, bo szukając patrzyłam na skład- tutaj- 75%wełny i 25% sztucznej domieszki.
      Buziaki!

      Usuń
  6. Piękne śnieżynki . Białe są zawsze najpiękniejsze. Włóczkę cudną dostałaś , po świętach będziesz miala co robić. Koszyczek z włóczką cudownie ozdobiłaś. Miłego szykowania się do świąt życzę . Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu! Też myślę,że białe to taka świąteczna klasyka.
      Tak, już się cieszę na bliskie spotkanie z tą włóczką- jestem ciekawa jaka będzie w robocie i jak ułożą się kolory; wprawdzie są bardzo stonowane,ale...Tobie również miłych przygotowań. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Przepięknie wyglądają te zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wystroisz choinkę w szydełkowe gwiazdki, a koraliki jeszcze dodają im szyku :)
    Takie prezenty to ja rozumiem! Śliczny kolor, czekam na efekty pracy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Aniu! A to się urządziłam! Teraz nie mam wymówek- nie ma co! Zaraz po świętach zabieram się do dziergania! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mogę się napatrzeć na to:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądają Twoje zawieszki na sośnie. Twoja choinka będzie cudownie udekorowana,a szalik bardzo szykowny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej jak się pięknie prezentują na tym drzewku!!Cudne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne gwiazdki ii w jakiej fajnej odsłonie. Nie umiem szydełkować więc tym bardziej podziwiam osoby, które to robią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszą mnie Twoje słowa. A Ty umiesz pięknie haftować.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Izuniu gwiazdeczki wspaniale wyglądają
    zawieszone na choince.
    Szal będzie piękny super kolorek.
    Świątecznie pozdrawiam😚🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu!Wykorzystuję swój ogródek jak tylko się da,choinkę w domu ubiorę przed samą Wigilią.
      Cieszy mnie ta wełna i te kolory,i mam nadzieję,że to co sobie wymyśliłam wydziergam. Przesyłam gorące pozdrowienia w tym przedświątecznym czasie.

      Usuń
  15. Ile śliczności...:) Podkładek aż żal pod kubek, może pod mały wazonik jako serwetka. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak je nazwałam,ale pewnie będą sobie bezczynnie leżały na stole.Mam słabość do małych serwetek- lubię je robić i ozdabiać nimi stół. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  16. Piękne śnieżynki,a sesja w plenerze,pięknie !!!
    Bardzo ładny kolorek włóczki,ciekawa jestem jak będzie wyglądał szal już zrobiony -:)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko! Przyznam się,że już nie mogę się doczekać kiedy zacznę dziergać ten szal.Tymczasem jest mnóstwo przedświątecznej roboty i to musi poczekać na spokojniejszy czas.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Ale super śnieżynki zrobiłaś. Fajny pomysł z koralikami :).

    Podkładki też mi się podobają :).

    Super zdjęcia zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje bardzo ! Pozdrawiam przedświatecznie

    OdpowiedzUsuń