wtorek, 18 września 2018

Kwiaty na pożegnanie lata

Witajcie,w najbliższą niedzielę powitamy kalendarzową jesień. Tymczasem kwiaty kwitną w najlepsze i ten post chce właśnie im poświęcić.
Inowrocław. Dywan kwiatowy w Parku Zdrojowym.
W pobliżu pijalni wód.
W parku.
Kompozycja, gdzie na pierwszym planie mamy duże, dekoracyjne kwiaty begonii, uzupełniają ją pnące pelargonie.
Tu begonia bardzo okazała.
Gazon po środku inowrocławskiej tężni.
Malwy zdobiące ścianę i kaloryfer w przedsionku do pomieszczeń Chaty Kujawskiej.
Nenufary w Parku Zdrojowym.
Kiermasz na tegorocznej imprezie plenerowej - Łęczyca w Barwach Jesieni.
Ceramiczne kwiaty na kiermaszu.
A taki oto bratek wyrósł mi na podwórku. Czasem niewiele trzeba,żeby zakwitnąć. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Korzystajcie z lata, póki trwa. Pozdrawiam Was serdecznie.

21 komentarzy :

  1. Muszę kiedyś odwiedzić to miasto, no muszę. hehe Cudowne zdjęcia. Kocham kwiaty i aż szkoda mi się z nimi rozstawać w większości, ale jesień też kocham. :D Bardzo przyjemny post. Uściski serdeczne. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa. Początkowo chciałam napisać tylko o uzdrowisku,a wyszedł mi kwietny post.Agnieszko, przy takiej aurze jaką w tej chwili mamy kwiaty jeszcze będą kwitły. A jesień i ja bardzo lubię. Oby była słoneczna, taka prawdziwa Polska Złota Jesień. Pozdrawiam. Uściski i Buziaki

      Usuń
  2. Jaki piękny kwiatowy post! To ostatnie foto mnie rozczuliło.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się!To zdjęcie można odczytywać symbolicznie i w tym tkwi jego piękno. Buziaki!

      Usuń
  3. Bardzo mnie to cieszy,że jeszcze tyle kwiatów kwitnie,oby jak najdłużej.Kiermasz jesienny na pewno był ciekawy,szkoda,źe tak daleko od mojego miejsca zamieszkania,aczkolwiek, mam w okolicach Łęczycy rodzinę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nino, u nas impreza plenerowa "Łęczyca w Barwach Jesieni" odbywa się co roku we wrześniu.Organizatorzy starają się,żeby była ciekawa, atrakcyjna. Będę jeszcze o niej pisać.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Z obserwacji wiem, że jesienią kwiaty są najpiękniejsze :))) Nie ma upałów, które je męczą, rosną sobie i kwitną aż do mrozów. U mnie to najbardziej widać u pelargonii, które nigdy, przez cały sezon nie są takie piękne jak właśnie jesienią. Aż żal kiedy trzeba je uprzątać :)
    Twoje kwietne widoki są prześliczne, kolorowe i radosne, oby utrzymały się jak najdłużej :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Agness! Masz rację, że jesienią kwiaty są najpiękniejsze. Też jestem ciekawa, jak długo utrzymam w formie swoje petunie...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś wspaniały post o kwiatach!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Jadziu! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mnie zachęciłaś tymi zdjęciami do zajrzenia do Inowrocławia.
    A moje petunie kwitną jak szalone i sie same rozsiewają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli wykonałam kawał dobrej roboty skoro Cię zachęciłam. Moje też ciągle kwitną, byle jak najdłużej...może i moje same się rozsieją?! Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  10. Kwitną i cieszą serducho, piękne kompozycje, a siłę przetrwania widać bo Bratku -super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu!Myślę, że również od roślin możemy się wiele nauczyć. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Najfajniejszy ten Twój bratek ☺ Ola.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, Olu! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet przeciwności można przełamać, przykład - mały kwiatek:)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie jesień już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Izuniu niby jesień,a kwiaty chcą jak najdłużej być ozdobą,co widać pięknie na Twoich plenerowych zdjęciach.
    U mnie taż niektóre kwiaty kwitną i co ciekawe liście na mojej wiśni nadal zielone,może będzie jeszcze ciepło.
    Chociaż dzisiaj pogoda wietrzna i co jakiś czas pada deszcz,nie zachęca do spacerów,ale jak mus to mus.
    Dziękuję za ten spacer, piękne zdjęcia.
    Serdeczności ślę 😊😚

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne te kwiatowe dywany , można by po nich chodzić !

    OdpowiedzUsuń