piątek, 1 czerwca 2018

Post na Dzień Dziecka

Witajcie, minęło trochę czasu od mojego poprzedniego postu.Cóż, czasem po prostu trudno się odnaleźć dla bloga, bo życie pędzi, absorbuje i różne sprawy wypełniają każdą szczelinę wolnego czasu.Dziękuję za wszystkie komentarze.Dziś będzie wszystkiego po trochu.
Ostatnio wydziergałam taki oto motyw liści. Kolor wrzos, kordonek Garden. Znalazłam go w zeszycie"Moje Robótki" 3/2018. Nadal nad nim pracuję, dlatego na zdjęciu widzicie wersję roboczą.
Spełniam prośbę Ali z bloga Dom z Mozaikami- więcej secesji. Na zdjęciu secesyjny pokój dziecięcy(Muzeum Secesji- Płock)
Secesyjna patera.
Mehoffer.
Cukiernica.Ach, ta zachwycająca dbałość o detale!
Mucha.Na zdjęciu fragment parawanu.
Figurka secesyjna plus światło równa się ponadczasowe piękno. Zdjęcia z muzeum jeszcze będę publikować czyli C.D.N
Długi weekend to doskonała okazja na spotkania w ogrodzie.
Wszystkim dzieciom małym i dużym- dużo, dużo, radości!
Moje peonie.Jeszcze raz dziękuję za zaglądanie, czytanie , komentowanie. Pozdrawiam i życzę radosnego weekendu!

8 komentarzy :

  1. Dziergasz pięknie, gdybym nie przeczytała, to pomyślałabym, że to już gotowa praca. :) Cudna ta cukiernica i parawan. Pozdrawiam bardzo serdecznie, miłego weekendu. :)
    Ps. Zdjęcia z ogrodu prześliczne. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!Póki co nie chcę zdradzić co zamierzam zrobić z tym motywem,bo drżę o to, czy mi wyjdzie to co zaplanowałam.W czasopiśmie rzeczywiście była to prawie skończona praca- serwetka. Miłego weekendu!

      Usuń
  2. Praca wygląda na niesamowicie pracochłonną.
    U mnie peonia też przepięknie zakwitła. Czekałam na nią 27 lat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie ciekawi jaki będzie efekt końcowy tej serwetki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka bardzo ładna, Widać na niej precyzyjną pracę. Muzeum posiada bardzo ciekawe eksponaty. Peonia śliczną.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia z Twojego ogrodu bardzo klimatyczne, sugestywne, współczesny Mehoffer, serio. Dobrego dnia ☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna serwetka, albo moze bedzie podusia? wzor bardzo ladny, tez lubie liscie :) cudowny ogrod, piwonie przepiekne. pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń