poniedziałek, 22 stycznia 2018

Radosne Święto zimową porą

Witajcie, dziękuję za wszystkie komentarze. Jeśli nie byłam u kogoś z rewizytą,to będę! Zima zawitała i białe serwetki są jak najbardziej na czasie,więc i ja chwyciłam za szydełko i jedną wydziergałam.
Ujął mnie sposób wykonania tej serwetki. Najpierw część środkowa,później każdy "promyk" wykonany osobno, na końcu koronka brzegowa.
Wykonana kordonkiem Maxi, szydełko 1,5 mm, więc średnica 42 cm.
Wczoraj córka z wnuczką zaprosiły nas, czyli babcię i dziadka na kawę, i ciasto do cukierni. Tarta z budyniem i malinami była wyborna...Spoko, cukier mam w normie( ostatnio robiłam badania).Życie potrafi być piękne!
Wszystkim moim blogowym koleżankom z okazji Dnia Babci- zdrowia, pogody ducha i wszystkiego co najlepsze.

19 komentarzy :

  1. Serwetka przepiękna, widać że bardzo pracochłonna. Ciacho ...mniam, mniam. Dzień Babci i Dziadka - cudowne chwile z nimi spędzone. Ja po raz pierwszy też obchodziłam to święto. Przeuroczy czas.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Serwetkę robiłam kilka dni.Z każdym rokiem coraz bardziej lubię to święto!Pozdrawiam Cię, Małgosiu serdecznie

      Usuń
  2. Piękna serwetka, bardzo delikatna i na pewno pracochłonna. Wielkie brawa!
    Chwile spędzone w rodzinnym gronie zawsze bezcenne :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Alinko!Początkowo myślałam,żeby ją zrobić cienką nicią i szydełkiem, bo takie ostatnio robiłam.Ale z tej jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  3. wesołe spotkanie. Swietna przygoda dla wnuczki i zaproszonych Dziadków również. U nas na kolacji byli, więc posiedzieliśmy chwilkę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę,że trzeba celebrować takie święta, jak to i cieszyć się, cieszyć...i zabrać tę radość do szarych, codziennych dni...Pozdrawiam Cię Alis serdecznie

      Usuń
  4. Serweta bardzo piękna, przypomina wielką śnieżynkę :)
    Wszystkiego najlepszego w dniu Twojego święta Babci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, za życzenia i porównanie mojej serwetki do wielkiej śnieżynki, bo tak miało być.Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  5. Serwetka ma śliczny wzór :) A ciach jak się lubi to trzeba jeść **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sofio Elizo! Zawsze byłam wielkim łasuchem, a już pasjami lubię wizyty w cukierni- tak od czasu do czasu...Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  6. Piękna serwetka, precyzyjna robota, a ciasto wygląda niezwykle apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nino! Ciasto było tak wyborne,że może sama spróbuję podobną tartę upiec.Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  7. zazdroszczę wzystkim babcią!! Ja też już chcę!!!:):)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się, bo miło być babcią...Choć początkowo było takie zdziwienie- To ja już jestem babcią?! Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
    2. a ja czekam:):
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękna jest ta serwetka:)Tylko pozazdrościć wnuków:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty się chwyć za druty, a nie tylko za szydełko !!!!:). Przypominam Ci, że na początku 2012 roku zaczęłyśmy sweter ! i co ???? Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przyjdzie czas i na druty...Pozdrawiam Cię serdecznie, Olu!

      Usuń