środa, 31 stycznia 2018

Maleństwo w ciepłych kolorach

Witajcie, ostatnio wieczory poświęcałam na porządki.Przy okazji stwierdziłam,że mam dużo barwnych kordonków i coś trzeba by z nich zacząć robić.Na początku stycznia kupiłam zeszyt "Diana Robótki" 1/2018 ze względu na zamieszczone wzory kolorowych serwetek. I dziś będzie jedna z nich.Poza tym przeglądałam archiwum mojego bloga i stwierdziłam,że dawno nie było cytatów z kalendarza.Zima w tym roku daje mi się we znaki, więc pomyślałam- co sobie będę żałować: zajrzę do Was, sama coś opublikuję i zaraz będzie weselej!
Moje nitki w ciepłych kolorach. Tekst, który znajdziecie pod kolejnymi zdjęciami pochodzi z kalendarza zdzieraka. Ktoś to ładnie ułożył i nawet się nie podpisał.Mnie bardzo się on spodobał...
"Nigdy nie zapominaj najpiękniejszych dni swego życia! Wracaj do nich, ilekroć w twym życiu wszystko zaczyna się walić.
Umiejętność pozbierania się po trudnych życiowych doświadczeniach jest sztuką, którą trzeba ćwiczyć.
Umieć z przykrych sytuacji wyciągnąć wnioski i poszukać w nich czegoś pozytywnego jest jeszcze trudniejsze.Wbrew pozorom czasem nawet najtrudniejsze wydarzenie może w efekcie przynieść dobre skutki.
Mówi się,że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.Tak! Warto starać się wstać, odnaleźć w sobie radość.Obudzić w sobie nadzieję, zauważyć dobro, dać coś z siebie innym.A nade wszystko pamiętać o piątym przykazaniu: Nie zabijaj...radości! To tyle na dziś. Pozdrawiam Was serdecznie. Ps.Serwetka ma 14 cm średnicy.

27 komentarzy :

  1. Umieć z przykrych sytuacji wyciągnąć wnioski i poszukać w nich czegoś pozytywnego jest jeszcze trudniejsze.Wbrew pozorom czasem nawet najtrudniejsze wydarzenie może w efekcie przynieść dobre skutki.- Tojet bardzo trafione...trudne ale prawdziwe:) Serwetki pełne lata:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,też uważam,że te słowa trafiają w sedno,a jednocześnie dają dużo nadziei.Dziękuję za - "Serwetki pełne lata"! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Ooo, jakie urocze serweteczki!!!Cudne!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne myśli,takie do wykorzystania w różnych sytuacjach życiowych.I jeszcze piękniejsze serweteczki.Ja też kiedyś posiadałam dużo kordonków,ale porozdawałam,żeby mnie nie kusiło szydełkowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Baju! U mnie trochę inna historia z kolorowymi kordonkami. Kiedy uczyłam się szydełkować, często zachwycały mnie właśnie kolorowe nitki, nie mogłam się oprzeć...Teraz częściej sięgam po biały, beż i naturalne kolory.Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  4. Ale u Ciebie słonecznie cieplutko:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż radośniej się robi, gdy popatrzy się na takie kolorki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozgrzałaś tymi kolorami blogosferę.... Pięknie wyszło. Dziękuję za miłe słowa u mnie. Odkąd bloger każe mi czekać na załadowanie po każdym odpisanym komentarzu to ciężko mi się zabrać do odpowiedzi. Bo głupio tak niektórym odpisać a potem już odejść do innych zajęć.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alis! Lubię do Ciebie wpadać z wizytą.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Serwetka bardzo ładna,taka energetyczna i słoneczna, akurat na krótkie,szare,zimowe dni. Teksty dają dużo do myślenia,są interesujące.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nino! Tak te krótkie, szare zimowe dni są czasem dołujące i trzeba je jakoś rozświetlić...Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Śliczna, przyjemne ciepłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje serwetki na pewno są w zgodzie z piątym przykazaniem :) Nie zabijają radości, one dają radość!!! Wystarczy popatrzeć na takie energetyczne kolorki i robi się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki piękny komentarz!!!Dziękuję Aniu! Uśmiech z samego rana- bezcenne!Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Piękne serweteczki, ślicznie dobrane kolory
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna kolorowa serwetka.Super kolorystyka.Piekne cytaty.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, Małgosiu! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszy oczy Twoja serwetka. Na te szare chłodne dni jest jak miód na ranę. Ciepła, energetyczna. Więcj takich wykonaj i pokazuj by radować oczy i serce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urso za Twój piękny komentarz! Dodaje skrzydeł! Będę się starać! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Co za energia !!! :D
    Izuniu serwetka wyszła fantastycznie,wiosną zapachniało .
    A cytaty dobrałaś wspaniałe,szczególnie pierwszy :)
    Pozdrawiam najmilej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, za tyle wspaniałych słów! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Jak dla mnie cudne. Mam kilka kolorowych serwetek jako pamiątki po mojej śp. Mamie. Sama nie umiem szydełkować :(
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń