sobota, 26 sierpnia 2017

Moje serwetki w skansenie

Witajcie, dziękuję za wszystkie komentarze, które znalazły się pod poprzednim postem. Dziś zaprezentuję serwetki, które ostatnio wykonałam.Sesję zdjęciową robiłam w skansenie.
Serwetka o średnicy 48 cm, kordonek biały Kaja, szydełko nr 1.
W zbliżeniu.
W korycie przy studni.
Bańki na płocie.
Serwetka o średnicy 20 cm, kordonek Altun Basak Klasik nr 50, biały, szydełko 0,75 .
Jako ozdoba porcelanowej patery.
Chałupa
Serwetka o średnicy 24 cm. Wrota i okno kuźni.
Na tle drewnianego koła.
Z jarzębiną...
Duża ananasowa, średnica 32 cm.
Dużo, oj dużo zdjęć dziś zamieściłam. Fotografowanie w skansenie sprawiło mi sporo radości. Miły ten nasz skansen.Mały,ale urokliwy. I sympatyczna jest nasza skansenowa drużyna. A najciekawsze, że nigdy nie wiadomo, kto nas odwiedzi...Ale z pewnością ja odwiedzę Wasze blogi, bo mam kilka wolnych dni...Pozdrawiam Was serdecznie.

21 komentarzy :

  1. Śliczna serwetka i jeszcze taka sesja !

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne serwetki zrobiłaś i jak pięknie je sfotografowałaś w skansenie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serwetki wyszydełkowałaś i pokazałaś w skansenie. Bardzo ciekawe aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te serwetki są śliczne i jeszcze w tak przepięknej scenerii sfotografowane:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna przygoda taka sesja w skansenie, z przyjemnością obejrzałam powiększone zdjęcia

    usmiechy zostawiam wieczorne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serwetki i piękną miały sesję :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serwetki zrobiłaś :).

    Widać po zdjęciach, że miałaś wiele przyjemności przy ich robieniu :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu super.....cieszę się, że wymysliłaś tę sesję w Skansenie............pomysł to połowa sukcesu !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ...........ten anonimowy to Andre, zachwycony sesją

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam serdecznie za tyle miłych słów! Od dawna chciałam tworzyć cienką nicią misterne serwetki.Wzór ananaskowy bardzo lubię i planuję ciąg dalszy.Skansen okazał się dobrym miejscem na prezentację serwetek.Cieszę się z Waszego uznania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna serwetka w pięknym miejscu:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne serwetki z takiego cieniutkiego kordonka. Skansen bardzo urokliwy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze piękne. Fajna praca, w czasie której można robić na szydełku ale jak skansen, to skansen - serwetki w sam raz:). ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne serwetki, a w takim otoczeniu prezentują się cudownie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. to fantastycznie mieć talent i robić coś co się lubi...ja kiedys dziergałam,plotłam robiłam biżuterię ..po operacji małej już nie mogę..ale za to mogę podziwiaći nnych prace i to czynię:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Izo dobry pomysł na sesję zdjęciową w skansenie,taka oprawa jak najbardziej wskazana do Twoich przepięknych serwetek.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne miejsce na zaprezentowanie serwet. Ich urok jeszcze bardziej widać:) Sliczne są:) U mnie w domu mam serwety na każdej półce:) Kocham serwety!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybrałaś naprawdę cudowne miejsce na pokazanie swoich dzieł. Skanseny jakie by nie były, duże czy małe, posiadają w sobie czar minionych dni.
    Te serwetki na tle przeszłości, prezentują się nader cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sesja zdjeczrobiona w uroczym miejscu.Piękne serwetki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń