wtorek, 20 grudnia 2016

Tegoroczne gwiazdki

Witajcie, dawno mnie tu nie było. Praca, remont w domu spowodowały,ze musiałam zrobić mała przerwę w blogowaniu. Witam serdecznie nową osobę wśród moich obserwatorów. Jest gorący przedświąteczny czas,ale mam nadzieję,że uda mnie się zajrzeć na Wasze blogi, bo stęskniłam się za Wami i naszym blogerskim światem.
Któregoś dnia obudziłam się i zobaczyłam za oknem przepiękną szadź. Wyciągnęłam z pudełka bombkę i pobiegłam do ogródka sfotografować ją wśród gałązek tawuły.
Żałowałam,że nie wykrochmaliłam i nie wysuszyłam nowo zrobionych ozdób,żeby je sfotografować w podobnej scenerii. Na drugi dzień nie było już szadzi,a śnieg, który zaczął padać i przykrył ziemię, pojawił się na chwilę i jeszcze tego samego dnia zniknął.
Takich gwiazdek zrobiłam w tym roku najwięcej.
Radosnych, błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam z całego serca.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz