czwartek, 8 września 2016

Serwetka modułowa

Witajcie, dziękuje najserdeczniej za pozostawione komentarze pod poprzednim postem. Ciesze się,że mam nową obserwatorkę- Madzię. Dziś zaprezentuję serwetkę modułową, którą własnie ukończyłam.
Wreszcie ten wzór wzięłam "na warsztat. Środek, 8 kwiatków, osiem kółeczek, 8 listków. Kwiatki łączyłam za pomocą szydełka,ale pozostałe elementy- igłą. 37 cm średnicy, biała "Kaja" "Ariadny", szydełko nr 1.
Zdążyłam z serwetką na Matki Bożej Siewnej. Serwetka ozdobiła stół.
Astry z mojego ogródka - dla Was. Udanego Weekendu Wam życzę

11 komentarzy :

  1. Piekna serwetka,też taką robiłam,tylko moja była w fiolecie :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i również życzę dobrego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. astry podbieram dziękuję :)

    śliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna serwetka! pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wydziergałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypracowa cudowna serwetka.Piękny wzór. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna jest ta serwetka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczną serwetkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta serwetka. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serwetka wygląda wspaniale! Jest cudna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń