piątek, 15 stycznia 2016

Pod dobrą gwiazdą.

Schemat tej gwiazdy znalazłam na Stylowych.Wyszywałam ją tydzień.
Zanim zaczęłam wyszywać dobrałam oczywiście mulinę, którą mam posegregowaną kolorami. Okazało się,że jest pewien problem z kolorem szarym. Nie jest tak często używany podczas wyszywania i nie mam muliny w klasycznym kolorze popiel. Musiałam zastąpić go innym i wyszło bez szkody dla haftu.
Któregoś dnia spadł śnieg. W domu zaraz zrobiło się jaśniej. Jedną z największych zalet małego parterowego domku jest widok na przepiękną o każdej porze roku naturę. Ona wdziera się do wnętrza wszystkimi oknami i uspokaja, zachwyca, daje świadectwo o potędze Stwórcy. I tu kolejny cytat z kalendarza: "Jest pewna przyjemność w lasach bez ścieżek. Jest upojenie w samotnym wybrzeżu. Jest społeczność gdzie nie ma intruzów. Przy głębokim morzu i muzyce jego szumu. Nie człowieka kocham mniej, lecz naturę bardziej- Lord Byron.
Zerwałam ostatnio kartkę z kalendarza i co znalazłam?! Znane, znane,ale sympatyczne przypomnienie pt: Zacznij dobrze dzień Pozwólcie ,że przytoczę kolejne punkty.
1. Wstań wcześniej- nie będziesz rozpoczynał dnia w pośpiechu ani budził się z myślą,że znów spóźnisz się do pracy i to z pustym żołądkiem, bo zabrakło czasu na śniadanie.2. Ulubiona muzyka jako budzik.3. Pij wodę-+ 10-15 minut , ćwiczenia rozciągające rozgrzewają ciało, dodadzą energii i przygotują na cały dzień.Warto też dodać,ze odrobina ruchu znakomicie poprawia nastrój. 5. Zjedz zdrowe śniadanie.6.Wyznaczaj cele.
7.Uśmiechaj się- spójrz na zdjęcie ukochanego lub ukochanej, popatrz na mercedesa, o którym marzysz bądź cokolwiek innego , co cię pozytywnie "nakręca".
8.Wieczorem zrób przygotowania na następny dzień( pozmywaj naczynia, przyszykuj ubrania, wyprasuj koszule itp- tym samym rano zyskasz więcej czasu, nie będziesz musiał robić tego w pospiechu, a tym bardziej zaczynać dnia od rzeczy, których nie lubisz)
I zakończę dzisiejszy wpis sentencją Oskara Wilde-" Życie jest po prostu złym kwadransem złożonym z uroczych sekund." Cieszę się,ze pod babeczkami na zimno znalazło się tyle komentarzy! Dziękuje za odwiedziny na moim blogu. Dobrego weekendu wszystkim Wam życzę!

26 komentarzy :

  1. Śliczna jest ta gwiazdka,a oprawisz ją?? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, Jadziu co z nią zrobię.Pozdrawiam

      Usuń
  2. podpowiedzi na dobry dzień, bardzo proste i łatwe w wykonaniu, pewnie warto spróbować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobało mnie się to zestawienie, więc pomyślałam opublikuję może komuś się przyda. Pozdrawiam

      Usuń
    2. ;) i miałaś rację

      :)
      pozdrawiam wieczornie, ale z uśmiechem

      Usuń
    3. Cieszę się. Pozdrawiam późnym wieczorem.

      Usuń
  3. Bardzo szybko wyszłaś gwiazdę. Jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Krysiu !Początkowo sądziłam,ze pójdzie mi z nią szybciej, ale jednak sporo było przy niej pracy.

      Usuń
  4. Gwiazda jest śliczna. Rady organizacyjne jak zacznie się stosować regularnie, to po pewnym czasie staja się nawykiem i nie wiadomo skąd mamy więcej czasu :) Zima jest piękna, u mnie dopiero dziś zrobiło się bajkowo, aż żal było wracać ze spaceru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak wiem,że one są dobre i każdy je chyba sprawdził.Konsekwentne stosowanie daje dobre efekty. Tu zostały tak zwięźle zebrane. Ja też lubię taki stan jak teraz - śnieg i lekki mróz. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. No takiej gwiazdy to jeszcze nie widziałam, świetna jest:) I te cele...bardzo fajnie to wszystko wygląda, czasami gorzej z realizacją. Ale trzeba dążyć do tego, by wyrobić w sobie dobre nawyki, te, o których piszesz:)
    Piękne cytaty nam dziś zaserwowałaś:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko. Tak, masz racje z realizacja tych rad bywają czasem problemy.Codzienny pośpiech, ilość spraw które biją się o pierwszeństwo w wykonaniu- po prostu życie! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Piękna kolorowa gwiazda.Cudo !!!.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Izo robisz piękne rzeczy, ale ta gwiazdka to mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje agulcu. Pozdrawiam i ściskam.

      Usuń
  8. A u Ciebie nic na blogu się nie zmieniło ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saizen to dobrze czy źle?Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Gwiazdka urocza. Jestem ciekawa co z nią dalej będzie..
    Nieco mnie zaskoczyła porada "zmyj naczynia".. czy to nie jest oczywiste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam zamiar wyszyć jeszcze jedną do pary i wtedy oprawię. Tak, masz rację tu dużo jest oczywistych porad. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Gwiazda majstersztyk świetne kolory Iwona

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie rozpoczynanie każdego dnia to mój ideał... ale niestety :-) Wychodzi mi z tego tylko brak pospiechu, bo tego nie lubię. I nie lubię się spóźniać, więc zawsze jestem w pracy dużo za wcześnie.
    Piękna gwiazda :-) Śliczny haft.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu. Mam podobne spostrzeżenia. Punktualność zawsze była i jest dla mnie ważna.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. ale piękna jest, idealna :) od jutra zaczynam dobrze dzień z Twoimi radami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń