sobota, 23 stycznia 2016

Laurka i chusta

To laurka, którą dostałam w przedszkolu od Kalinki na Dzień Babci. Cudowny dzień spędzony z wnuczką i córką.A już chciałam z tego zrezygnować, bo śnieżyca,bo jak tu zostawić samego obolałego męża. Ale jak tu nie jechać na taką uroczystość i nie być z małą?! Zawsze uczyłam,ze obecność w takich momentach jest obowiązkowa.
Mogę wreszcie zaprezentować chustę, która czekała jakiś czas na dokończenie.
Tak wyglądam ja w tej chuście.
A tak Perro.
Wykonanie chwosta. 1. Z tektury wyciąć prostokąt, kilka razy owinąć go włóczką, koniec nitki zaciągnąć na dole w nacięciu.Górną cześć związać oddzielną nitką. Na dole końce nitki wyciągnąć z nacięcia, rozciąć dół, usunąć tekturkę.
2.Pęczek mocno związać w odległości 1/3 od góry: nitkę złożyć w pętelkę i przytrzymać kciukiem, owinąć kilka razy pęczek. Koniec nitki poprowadzić przez pętelkę i ściągnąć. Odciąć nitkę, końce chwosta równomiernie przyciąć. Jak wspomniałam chustę wykonałam jakiś czas temu,ale brakowało wykończenia. Frędzle mi nie pasowały, koronka jakoś też nie. Dopiero niedawno wymyśliłam,żeby wykończyć ja chwostem.
Przez miniony tydzień rzadko tutaj zaglądałam. Postaram się nadrobić zaległości i odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zaglądanie, czytanie , komentowanie. Dobrego weekendu, dobrej niedzieli.

19 komentarzy :

  1. Nie ma nic lepszego niż podarunek wykonany przez wnuczkę.Chusta mi się bardzo podoba:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Jadziu! To był mój pierwszy Dzień Babci w przedszkolu jako babci, więc będę go tym bardziej miło wspominać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie chwile są najcenniejsze . Ile radosci sprawiaja maluchy. chusta jest super , modele rowniez .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Elu! To fakt, dzieci są kochane,a wnuki to już w ogóle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś w tym jest dzieci kocha się bardzo ale wnuków bezgranicznie. Piękna laurka babciu chusta również Pozdrawiam ciepło Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko! Jestem pewna,że Ty również świętowałaś pierwszą przedszkolną imprezę. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Oczywiście nie mogło mnie i dziadka Przemka zabraknąć

      Usuń
  6. Wzruszające chwile, otrzymać taką laurkę. Piękna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną laurkę dostałaś.Śliczna chusta.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygladacie w chuście Ty i Perunio :)! A ja poproszę wzór i gazetkę, w której była ta chysta:).Też zrobię :)ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygladacie w chuście Ty i Perunio :)! A ja poproszę wzór i gazetkę, w której była ta chysta:).Też zrobię :)ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygladacie w chuście Ty i Perunio :)! A ja poproszę wzór i gazetkę, w której była ta chysta:).Też zrobię :)ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Izo, nie mogło Cię zabraknąć na takiej uroczystości! Świetna ta chusta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I laurka, i chusta zatrzymały mnie na dłużej...Pierwsza niezwykle wzruszając, druga piękna! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że jednak zdecydowałaś się pójść w ten szczególny dzień na uroczystość do przedszkola :-) Sama wiem, jakie to ważne, bo moje dzieci nie miały przyjemności gościć swojej babci... Zawsze coś wypadało, a najczęściej właśnie pogoda była nieodpowiednia...
    Laurka cudna!
    Chusta wspaniała - przepiękne kolory i świetny chwościk :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta chusta,ładne te odcienie niebieskiego koloru.
    Laurka od wnusi daje na pewno wielka radość dla babci ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. a byłam już tu, tylko nie zostawiłam komentarza... :)
    Moje ulubione ostatnio kolory u Ciebie

    dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory podobają mi się ogólnie, a nie tylko u Ciebie :)))

      Usuń
  16. Ten bialo czarny gosc w chuscie robi wrazenie:)

    OdpowiedzUsuń