sobota, 14 lutego 2015

Walentynki 2015

Przed Walentynkami wyciągnęłam swój różowy bieżnik w serduszka i dziergałam dalej. Takie właśnie serducho wyłoniło się na filetowej krateczce. Mam 97 cm bieżnika, pozostało jakieś 80 rzędów siatki. Nie wiem czy to skończę teraz, a może zostawię i wrócę w przyszłym roku- jak Bóg da.
Zdjęcia, które teraz publikuję czekały kilka miesięcy na swoją kolej. Robiłam je w październiku w sąsiednim mieście.
Ich kilku, a ona jedna...
Goń mnie.
Co mi zrobisz jak mnie złapiesz?
Sielanka.
Razem.
Dla wszystkich odwiedzających i komentujących w szczególności- ten piękny hiacynt. Miłych Walentynek!

15 komentarzy :

  1. To będzie śliczny bieżnik, dokończ koniecznie!
    Pozdrawiam walentynkowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Mam już bliżej niż dalej, więc zamierzam skończyć go teraz. Pozdrawiam serdecznie, również walentynkowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się na coś pięknego , więc warto skończyć pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne , październikowe a jak wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak, tęsknimy już za wiosną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ten bieżnik to nie odkładaj a kończ go - tak z rozpędu:)
    Zdjęcia październikowe przeurocze:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Walentynkowe kaczusie. Ładne fotki. Tez jestem za kontynuacją bieżnika, bo za rok będziesz chciała juz coś innego.. Działaj! Pozdrawiam słonecznie i serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super zdjęcia zrobiłaś! Łał:) Pozdrawiam wiosennie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podzielam zdanie przedmówczyń, szkoda odkładać bieżnik jak koniec już bliski. A kaczuszki są wdzięcznymi modelkami też fotografuje je wszędzie gdzie zobaczę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia :-) Wspaniałe kaczki.
    Serweta wygląda doskonale - piękne serce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak zwykle spóźnialska ale dla mnie walentynki trwają cały rok więc myślę że życzenia nic nie stracą na czasie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne piękne serce na bieżniku się wyłoniło ;-)) Zdjęcia piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Martwię się ciszą z Twojej strony...wszystko dobrze?

    OdpowiedzUsuń