piątek, 10 października 2014

Schematy na podkładkę.

Poprosiła mnie Kobietka z grupy robótkowej o wzór tej oto serwetki. Obiecałam podzielić się schematami i podać instrukcje wykonania.
Podkładka składa się z czterech takich połączonych kwadratów.
Jako lamówkę zrobiłam oczka zaczerpnięte z tego schematu.
Tutaj ten kwadrat w dwóch wersjach. Dwa pierwsze to Aria 5 kolor 370, robiłam szydełkiem 2,5. Trzeci kwadrat jest taki jak w podkładkach- pomarańczowy melanż Maxi lub Monika. Ten kordonek kupiłam dość dawno, nie zostawiłam etykiety, więc nie mam pewności, który dokładnie to kordonek. Kwadraty pomarańczowym melanżem robiłam szydełkiem 1,5. A obramowanie pomarańczowym Garden. Efekt jak na pierwszym zdjęciu.
Tutaj moje wczorajsze zakupy poczynione w pasmanterii. Beżowa Aria 5, Kaja bordowy melanż kolor 341, Serwetkowa -popiel i Monika brązowy melanż. Pani w sklepie była zadowolona, bo kupiłam 2 kordonki, które jej zalegały na półce i dała mi na nie duży rabat. Mam słabość do Serwetkowej, lubię nią szydełkować. Poza tym moim zdaniem ładnie się układa i świetnie przyjmuje krochmal. Szkoda, że anilux Jelenia Góra już nie istnieje. A "Monikę" kupiłam dlatego, że "chodził " za mną brązowy melanż, wprawdzie inny odcień, ale na ten kolor też mam pomysł.
A jak Wam się podoba ten ornament umieszczony na fasadzie kamienicy? Dziękuję za zaglądanie na mój blog i komentarze, które bardzo, bardzo cieszą. Ach, zebrane w lesie grzyby ususzyłam w piecyku na wiór, nie wiem czy będą się do czegokolwiek nadawać. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę słonecznego weekendu.

3 komentarze :

  1. Piękny ornament. Zawsze się nimi zachwycam:) A schematu nie rozumiem, bo ja to lewa w takich robótkach jestem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie, że doceniłaś piękno tego ornamentu. Ta cała kamienica w Ozorkowie ma kilka takich ornamentów. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Zapraszam do starego , nowo otwartego pastelowego domku a szczególnie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń