poniedziałek, 2 grudnia 2013

Czerwone ozdoby

Serwetka o średnicy 25 cm, wykonana czterema kordonkami: cable 5 naturalny i złoto, czerwony i złoto; złoty Maxi, ciemnoczerwony Garden.
Zielona gwiazda ze czerwoną lamówką, serwetka o średnicy 28 cm.Wzory obydwu serwetek zaczerpnęłam z dużego zeszytu Sabrina Robótki extra- Szydełkowa kolekcja bożonrarodzeniowych dekoracji 5/ 2009.
Czerwone zawieszki. Dziś słońce od rana pięknie świeci, poniedziałek zaczyna się obiecująco...Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i wspaniale komentarze! Dobrego dnia, udanego tygodnia.

6 komentarzy :

  1. Piękne ozdoby Izo. Gwiazdki z koralikami są śliczne, takie delikatne..natomiast czerwona z środkiem zielonym przypomina mi gwiazdę betlejemską. Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza, Twoje gwiazdki są śliczne i bardzo mi się podobają. A serweta z zieloną gwiazdą rzeczywiście przypomina gwiazdę betlejemską i jest bardzo piękna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne serwetki ;-)) Te koraliki świetnie ozdabiają gwiazdeczki ;-)) Piękności ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiąkne serweteczki:)
    ja się jakoś zbieram do szydełka i zbieram i jakoś mi nie wychodzi
    ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cóż mogę tylko zazdrościc zdolności :) Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne serwetki! i fotki z następnego postu też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń