czwartek, 31 października 2013

Zamiast dyni...

Baba Jaga Iza w lesie
Dobry artykuł na dziś: Pięć recept na niebo na ziemi. Bronnie Ware przez lata pytała umierających, czy żałują, że czegoś nie zrobili w życiu. Oto pięć najczęstszych odpowiedzi. " Żałuję, że nie miałem odwagi żyć tak, jak chciałem" "Żałuję, że pracowałem zbyt ciężko" "Żałuję, że bałem się mówić co czuję" "Żałuję, że nie dbałem o przyjaźń" "Żałuję, że nie dbałem o swoje szczęście" Rozwinąć każde z powyższych zdań?! Innym razem...A dziś na dobranoc posłuchajcie sobie Luisa Amstronga- What A Wonderful World. Pozdrawiam serdecznie. Iza

5 komentarzy :

  1. Zdęcja super -brakuje chatki z piernika :) Apropo recept żyjmy tak żebyśmy nie musieli niczego żałować - tylko to niestety nie jest takie proste, chociaż próbujmy Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, chatki z piernika brak! Pozdrawiam Iwonko !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz Izo w tej jesiennej scenerii :)...żyć jak chcemy ? trudno..ale żyć tak by się nie wstydzić naszego życia ...to już łatwiej :) Pozdrawiam Ina

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościłam CI leśnego spaceru.. Zabieram moją Saszę i też popędzimy, wykorzystując pogodę.. (W radiu właśnie mówili że w Karpaczu pada..)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, Agatko Ty wiesz, jak na mnie działają informacje o pogodzie w Karkonoszach... Czekam z niecierpliwością na taką- A na Snieżce pierwszy śnieg....

    OdpowiedzUsuń