piątek, 5 lipca 2013

Ja i moje pomysły

Czas wakacji i urlopów- nie dla mnie. Siedzę w Archikolegiacie od 10.00 i zanim ktoś się zjawi mija czasem sporo czasu. Niektórych zaskakuję powitaniem- O jak dobrze, że jesteście ! Od rana na was czekałam! Chodźcie, chodźcie, zapraszam. Wejdźcie do środka, a wszystko Wam opowiem! Tu na zdjęciu wracam do domu przez park. Perro , który do mnie przybiegł robi skok w powietrzu.
Dzisiaj przyjechała spora grupa zaprzyjaźnionych poznaniaków. Akurat wracałam z przerwy. Bardzo się ucieszyli, że będą mogli wejść do środka. Grupka bardzo merytorycznie przygotowana co do styli w sztuce i historii. Zrobiłam im oprowadzenie, że hej. Byli tak sympatyczni, że ...postanowiliśmy zajrzeć do podziemi( trochę głębsza piwnica) Kiedy otworzyliśmy właz i tak sobie zaglądaliśmy nagle nad nami rozległ się donośny głos Księcia- "A co wy tu robicie?!" Konsternacja i trochę tłumaczenia. Ale ogólnie Książę po krótkim wykładzie nie robił problemów. A wszyscy poczuliśmy się jak dzieci przyłapane na gorącym uczynku. Turyści byli zachwyceni oprowadzaniem...i trudno powiedzieć co bardziej im się podobało -mój instruktaż, "niespodzianka", a może całokształt ! W każdym razie mieli szczęście, bo nie będzie już zaglądania do podziemi. Wypoczywajcie, nabierajcie sił, ale i zaglądajcie tutaj! Pozdrawiam i dziękuję za dotychczasowe komentarze.

4 komentarze :

  1. Wybieramy się na zwiedzanie, to napisz kiedy będzie dla Ciebie najsposobniej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej byłoby w środę, czwartek lub piątek, bo w soboty i niedziele są tłumy. Jestem od 10 do 18.00, w niedziele od 13 do 18.00 Zapraszam

      Usuń
  2. SUPER SPRAWA PODZIEMIA, SZKODA ŻE KSĄŻE NIE UDOSTĘPNIA TEGO MIEJSCA DLA ZWIEDZAJĄCYCH - ZAWSZE TO COŚ INTRYGUJĄCEGO . NA MARGINESIE WIDZĘ ŻE PO PRACY PEŁNA ENERGI RADOSCI WRACASZ DO DOMU TURYŚCI FAJNI TO I CZŁOWIEKOWI PRZYJEMNIEJ ŻYCZĘ JAK NAJWIĘCEJ TAKICH DNI
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest tam gospodarzem. A turyści bywają piękni. Czasem urodą niewidoczną dla oczu. Pozdrawiam

      Usuń