środa, 15 maja 2013

świeto niezapominajki

Dziś zimnej Zośki i święto niezapominajki. Niestety mogę jedynie zaprezentować przetacznik perski( łac. Veronica persica) Gatunków przetaczników jest w moim leksykonie przyrodniczym sześć. Mnie ta nazwa kojarzy się z nazwiskiem Marii Przetacznikowej współautorki podręczników psychologii dla studium nauczycielskiego. Ale mniejsza z tym... Wiosenna łąka. Jeszcze nie kwitną moje ulubione rośliny... W oddali żółty pas kwitnącego rzepaku. Perro odpoczywa w trawie po porannej przebieżce. I na koniec Niuniek Rozrabiaka i jego ulubione miejsce do leżakowania- baldachim ogrodowej huśtawki. Miłego święta niezapominajki. Nie zapominajcie o mnie i wpadajcie w odwiedziny na blog. Pozdrowionka i słonka!

2 komentarze :

  1. Święto niezapominajki kojarzy mi się z Andrzejem Zalewskim z I programu polskiego radia. Ciekawe czy nadal jest tak hucznie obchodzone przez tą stację. Przyznam, że po śmierci tego pana, przestałam słuchać tych audycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go lubiłam! Są ludzie niezastąpieni!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń