czwartek, 23 maja 2013

Sałatka warstwowa z ananasem

Składniki: puszka ananasów, puszka kukurydzy, słoik marynowanego selera, 5 plastrów szynki,5 jajek, majonez, sól, pieprz. Wykonanie: ananasy, seler i kukurydzę osączyć na sicie. Jajka ugotować na twardo, ostudzić, obrać i pokroić w kostkę. Ananasy, szynkę również pokroić w kostkę. W szklanej salaterce układać warstwami: seler, kukurydzę, jajka, szynkę i ananasy. Majonez doprawić do smaku solą i pieprzem. Połowę majonezu wylać na jedną ze środkowych warstw, a resztę rozprowadzić na warstwie ananasów. Dowolnie udekorować.Mój komentarz Bardzo lubię tę sałatkę. Niektórzy dodają do niej jeszcze pora pokrojonego w prążki, ale ja robię bez pora. Uznałam, że po intelektualnej dyskusji na temat książek przyda się coś "na ząb". Dzięki serdeczne, za komentarze( bez nich nie chce się pisać)Pozdrawiam wszystkich zaglądających tutaj. Miłego dnia !

3 komentarze :

  1. Połączenie ananasa z szynką to moja ulubiona kombinacja:) do tej pory taki zestaw jadałam tylko na pizzy, ale w sałatce może również ciekawie smakować. Musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sałatce to połączenie też jest niezłe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wszelkiego rodzaju sałatki,a i zauważyłam ,że moi domownicy ostatnio też chętnie każdą jedzą,więc i Twoja propozycję zanotowałam ;)

    OdpowiedzUsuń