niedziela, 23 grudnia 2012

Życzenia

Jutro Wigilia, więc dziś w niedzielę trzeba robić wypieki i przygotowywać wszystko na jutrzejszą wieczerzę.
 U nas od wczoraj gwarno.Zjechały wszystkie "nasze" dzieciaki: Justyna, Kalina i Rafał.
(Kalinka na już dwa ząbki.)
W piecu  jeszcze "siedzi" sernik,a niedługo przyjdzie pora na makowca.(Będzie makowiec na kruchym spodzie).
Wieczorem jadę do Klasztoru na Godzinki( jeszcze w tym Adwencie nie byłam) i mszę.
Choinkę ubierzemy jutro rano.Pewnie wpadnę tu jutro na chwilę, żeby "wrzucić" zdjecie.
Tymczasem najwyższy czas na życzenia.

 
To Nasza Matka Boska Topolska.Zdjęcie zrobiłam w czasie rekolekcji.Przyszłam wcześniej do kościoła i cyknęłam pare fotek.
Obraz jest odsłaniany rano o 8.00 i zasłaniany po południowej mszy w niedzielę i święta. Towarzyszą temu odsłonięciu głosy licznych dzwonków i śpiew wiernych.

Radosnych świąt Bożego Narodzenia.
Wielu łask od Bożej dzieciny.
Niech pokój, miłość i szczeście
Otoczą Was wszystkich.

Tego życzy Wam z całego serca blogerka Iza

2 komentarze :

  1. Żyę również Wam i Waszym "dzieciakom" wesołych świąt:)ola
    Anonimowo, bo nadal jak chcę sie zalogować, odpowiada mi, że nie może znaleźć takiego adresu.
    A chyba widać, żw jestem:)
    Niech może zięć, jak będzie miał czas i ochote zerknie na to ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogodnych i radosnych
    Świąt Bożego Narodzenia
    Spokoju, Ducha, przyjaźni, miłości i dostatku
    w nadchodzącym Nowym 2013 Roku!

    OdpowiedzUsuń