środa, 6 czerwca 2012

Podkładki

Do większej serwety z koronką zrobiłam dwie podkładki o wymiarach 25x30 cm. Wzór jest bardzo plastyczny, robi się dosłownie sam.A podkładka wygląda jak duża koperta. Stąd chyba mój sentyment do tego wzoru. Zrobiłam nim kilka podkładek w różnych zestawieniach kolorystycznych.
   Teraz zabrałam się za mały,ale efektowny wzorek haftem krzyżykowym. Jest dość żmudny, bo co chwila trzeba zmieniać kolor muliny,ale może uda mi się go trochę "podgonić" w długim weekendzie. Może..., bo ogród czeka, Kalinka z mamą i tatą się wybiera...Za wiele nie warto planować.
   Moja kotka Figa od kilku dni nie zjawia się w domu i martwię się o nią...Nie wiem czy harcuje z innymi kotami w krzakach dzikiej róży pod naszymi oknami ,czy coś jej się przytrafiło...Dziwne to ,bo od ubiegłych wakacji jest na tabletkach antykoncepcyjnych( to się nazywa: przeciw kociej nimfomanii) Cóż, tak to jest z kotami - nawet oswojone chodzą własnymi drogami.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz