niedziela, 3 czerwca 2012

Dzień Dziecka

W piątek Ognisko TPD zorganizowało dla dzieci wyjazd na basen do Uniejowa.Byłam ciekawa tych słynnych term,szczególnie,że w minioną sobotę było otwarcie nowego basenu.
  Muszę przyznać,że termy robią wrażenie, bo powstal kompleks połączonych ze sobą basenów jako sharmonizowana całość.A woda w basenach zgodnie ze stopniowaniem przymiotników jest ciepła, cieplejsza i najcieplejsza.( kto zmarznie w basenach zewnetrznych przychodzi się wygrzać w ciepłych wodach pod dachem)
  Choć jestem zodiakalnym Wodnikiem i za wodą specjalnie nie przepadam cieszę się,że zobaczyłam Termy w Uniejowie.
   Z kolei wczoraj miałam okazję obserwować przebieg modnych obecnie Gier Ulicznych. Zabawa odbyła sie pod patronatem TPD i PTTK. Organizacją całości zajęli się wolontariusze- młodzież z łęczyckiego gimnazjum. Mimo niedoskonałej pogody gra udała sie znakomicie, wzięło w niej udział 30 dzieciaków. Jestem pełna podziwu dla gimnazjalistów- wszystko perfekcyjnie przygotowali i dopieli na ostatni guzik.

Jak śpiewał Czesław Niemen"...Lecz ludzi dobrej woli jest wiecej.I ten świat nie zginie dzieki nim!"
Lub naśladując wypowiedź Ojca Leona Knabita- Zaangażowanej młodzieży łeczyckiego gimnazjum i wszystkim ,którzy chcą coś zrobić dla dzieci -TAK 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz